Elastyczna przestrzeń Brain Embassy – remedium na wszystkie czasy

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 82
Wraz z pojawieniem się Covid-19 normalne funkcjonowanie przedsiębiorstw z wielu branż zostało zaburzone. Te firmy, które mogły sobie na to pozwolić, wysłały pracowników do domów, aby stamtąd wykonywali obowiązki bez podejmowania ryzyka związanego z zakażeniem. W oczywisty sposób odbiło się to na rynku biurowym. Biura pustoszeją, a ci, którzy nie mogą pracować z domu, szukają bezpiecznych rozwiązań, a takimi okazują się elastyczne przestrzenie.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 5/2020 (56)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Niepewność dotycząca przyszłości stwarza problem, którego doświadczają najemcy. Nie chcąc narażać zdrowia swojego oraz swoich pracowników, wybierają raczej pracę zdalną. W dłuższej perspektywie wpłynie to na zmianę struktury najmu. Po ogólnoświatowym teście z home office może się też okazać, że część stanowisk – w ramach oszczędności – zostanie już na zawsze zdalnych. Tutaj swoją szansę dostaną coworkingi, bo to one już nieraz pokazały, że są uniwersalnym i elastycznym rozwiązaniem, a teraz stały się idealnym antidotum na czas epidemii. Jednak tylko najlepsi operatorzy przetrwają ten kryzys, czyli wszyscy ci, którzy aktywnie odpowiadają na potrzeby swoich klientów.

Adgar Poland od kilku lat rozwija w Polsce innowacyjne i elastyczne rozwiązania zapewniające komfort i bezpieczeństwo swoim najemcom. 

To Brain Embassy stało się tym bezpiecznym miejscem pracy dla tych, którzy go potrzebują. W związku z tym, od czasu ogłoszenia izolacji, Brain Embassy zanotowało większą liczbę zapytań o jedno- i dwuosobowe biura, również od nowych klientów. Elastyczne warunki najmu z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, dały także członkom społeczności Brain Embassy poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Wprowadzone zostały również środki ograniczające ryzyko zakażenia takie jak chociażby rekomendacje dotyczące korzystania z klatek schodowych zamiast używania windy czy częstego wietrzenia pomieszczeń biurowych. Na przestrzeni wspólnej zmniejszono liczbę dostępnych miejsc po to, aby utrzymać odpowiednią, niezagrażającą zdrowiu użytkowników odległość, a serwis sprzątający, dostępny jak zawsze przez cały dzień pracy oraz po jego zakończeniu, przykłada ogromną wagę do dezynfekcji. Cennym wyróżnikiem Brain Embassy jest także wsparcie udzielane członkom społeczności. Każdy z nich może liczyć na wydarzenia online, dobrze znane z wnętrz BE. Dostępne są m.in. zajęcia jogi oraz Caligraphy Health – programu wspierającego pracę z ciałem i energią, który pomaga uspokoić umysł, uwolnić się od gonitwy myśli i wyciszyć. Ponadto oferowane są lekcje języka angielskiego z native speakerami czy praktyczne wspierające w tej sytuacji webinary z zakresu radzenia sobie ze stresem, porad księgowych, finansowych i prawnych, a także budowania odporności przygotowywane przez użytkowników coworkingu.

Powrót do normalnego funkcjonowania nie będzie łatwy i właśnie z tym muszą zmierzyć się wszyscy operatorzy. Od tego, jakie działania zostały podjęte podczas epidemii, będzie zależało powodzenie w nowej rzeczywistości. Adgar Poland po kryzysie będzie czekał na swoich najemców, oferując im nie tylko kreatywne przestrzenie i niewielkie biura, ale też bezpieczeństwo wynikające z wdrożonych i przetestowanych rozwiązań, które zdało test w najtrudniejszych momentach. 

My Company Polska wydanie 5/2020 (56)

Więcej możesz przeczytać w 5/2020 (56) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie