Dom pojedzie za tobą

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe
Tiny House Company to polscy pionierzy w tworzeniu mobilnych domków. Ich produkty rozjechały się po zachodniej i północnej Europie, ale to nie wszystko, już niedługo chcą zachwycić świat wielofunkcyjnymi meblami.

Znane przysłowie mówi, że małe jest piękne. Maciej Półrolnik z Tiny House udowodnił, że małe jest nie tylko piękne, ale także opłacalne. Tworzone przez jego firmę domki i akcesoria do domków na kółkach znajdują odbiorców w całej Europie. Ich zalety doceniła stacjonująca we Włoszech amerykańska armia czy Norwegowie, którzy zamienili mieszkanie w centrum Oslo na przenośny domek zaprojektowany nad Wisłą. Gdyby przetłumaczyć wprost tiny house to nic innego jak mały domek. W rzeczywistości pod tymi małymi domkami kryje się jednak bardzo dużo: wolność, oszczędność pieniędzy, zrównoważony styl życia czy większa mobilność. 

Jak mówi Maciej Półrolnik mały dom to styl życia. – Kiedy Krystian Scheurer zaprosił mnie do współpracy przy rozwijaniu Tiny House nasze działania rozpoczęliśmy od budowania w społeczeństwie wiedzy na temat mobilnych domków. Dziś stworzona przez nas wokół tego tematu społeczność internetowa jest największą w kraju. Obecnie rozwijamy podobne społeczności w Skandynawii, krajach bałtyckich i u naszych południowych sąsiadów. I jak się okazuje wiedza ta jest bardzo potrzebna, bowiem wokół domków na kółkach zbudowano wiele mitów i jeszcze więcej wyobrażeń, które nie zawsze sprzyjają prowadzeniu biznesu w tym sektorze.

Pogromcy mitów

Mit numer jeden brzmi następująco: mały domek to nieco lepsza wersja przyczepy campingowej. Nic bardziej mylnego. Najlepiej zobaczyć...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 6/2020 (57)

Więcej możesz przeczytać w 6/2020 (57) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

POLECAMY