sas
zobacz inne tematyBanki coraz częściej wykorzystują sztuczną inteligencję do przeciwdziałania praniu pieniędzy
Jak wynika z najnowszego badania SAS, ponad połowa instytucji finansowych wykorzystuje sztuczną inteligencję w projektach z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy lub planuje to zrobić w niedalekiej przyszłości.
Sztuczna inteligencja w walce z praniem brudnych pieniędzy
Ponad połowa banków i innych instytucji finansowych korzysta już ze sztucznej inteligencji w przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy - wynika z najnowszego raportu.
Diagnostyka onkologiczna, walka z żywiołami - innowacyjność potrzebuje analityki
Tym, co napędza innowacyjność jest ciekawość i chęć zmiany rzeczywistości na lepsze. Dzisiaj, w tym niełatwym zadaniu pomaga technologia. Właściwa diagnostyka onkologiczna, przeciwdziałanie niszczycielskim żywiołom - to tylko dwa przykłady wyzwań, z którymi mierzą się badacze i analitycy, wykorzystując technologię SAS.
Sztuczna inteligencja pomoże wybrać organ do przeszczepu
Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Pacjentów Nefrologicznych, w Polsce na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet 4,2 mln osób. Co więcej jest ona rozpoznana jedynie w 5 proc. przypadków. Niekiedy jedyną szansą na uratowanie lub poprawę jakości życia pacjentów jest przeszczep nerki, który stanowi alternatywę dla cyklicznych dializ.
Sztuczna inteligencja i nowe pokolenie na rynku pracy - trendy biznesowe w 2021 roku
W 2021 roku organizacje będą musiały stawić czoła wielu wyzwaniom, ale będą mogły również wykorzystać szanse wykreowane przez zmiany wywołane pandemią. Eksperci SAS prezentują 4 obszary, na które biznes powinien zwrócić szczególną uwagę.
Badanie SAS: Klienci zwracają większą uwagę na bezpieczeństwo niż niską cenę produktu lub usługi
Jak wynika z badania SAS, 65 proc. klientów wskazuje bezpieczeństwo jako kluczowy czynnik wpływający na ich przywiązanie do marki. Wzrósł również poziom akceptacji dla technologii angażujących użytkowników, co ma związek z pandemią COVID-19.
Kiepski grudzień dla branży retail. W tym roku na święta wydamy mniej
Jak wynika z badania „Experience 2030: Has covid-19 created a new kind of customer?”, przeprowadzonego przez SAS, ponad 17 proc. konsumentów planuje wydać od 25 do 50 proc. mniej niż w 2019 r. To oznacza trudną końcówkę roku dla branży retail.