Maciej Zakościelny inwestuje w markę kosmetyków dla mężczyzn

Maciej Zakościelny i twórcy marki True men skin ca
Maciej Zakościelny i twórcy marki True men skin care, fot. materiały prasowe
Znany aktor, Maciej Zakościelny, został ambasadorem marki kosmetyków True men skin care. Ponadto zainwestował w jej właściciela, firmę FerrumLabs.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Wsparcie marki przez Zakościelnego następuje w trakcie realizowanej przez spółkę kampanii crowdinvestingowej, która potrwa do 24 września. W perspektywie FerrumLabs jest też debiut na NewConnect.

True men skin care z inwestorem

True men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona dla mężczyz. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs, a pomysłodawcą przedsięwzięcia biznesmen Maciej Adamaszek. Do swojej wizji przekonał Macieja Zakościelnego. Aktor zdecydował się na zainwestowanie w akcje FerrumLabs.

– Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu polskiej marki kosmetyków dla mężczyzn z której filozofią mogę się identyfikować. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową, nie bez znaczenia dla mojej decyzji o inwestycji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość – mówi Maciej Zakościelny, aktor filmowy, teatralny i telewizyjny.

Marka w styczniu br. zadebiutowała na rynku. Pierwsza linia produktów marki uwzględnia krem nawilżający na dzień oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Są one dostępne w sprzedaży online, jak i w salonach kosmetycznych i barberskich w całej Polsce. Dzięki współpracy z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp kosmetyki marki True men skin care docierają już do konsumentów z ponad 24 krajów europejskich. Marka ma też ambitne plany finansowe. W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w skali roku na poziomie 1 mln zł. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie.

– Podjęcie współpracy biznesowej z Maciejem Zakościelnym to doskonała wiadomość dla firmy oraz akcjonariuszy. Fakt, że gwiazda takiej rangi docenia wschodzącą markę, zawierza naszej idei i inwestuje własne środki w biznes, któremu poświeciliśmy ostatnie 2 lata swojego życia, jest ogromnym „kopem motywacyjnym” dla dalszego rozwoju. Już teraz, po kilku miesiącach działalności, osiągamy średnio ponad 100 proc. wzrostów sprzedaży w ujęciu miesięcznym. Wierzę, że wspólnie z Maćkiem zbudujemy jeszcze większą świadomość marki, która przełoży się na jeszcze lepsze wyniki finansowe naszej spółki – mówi Maciej Adamaszek, prezes FerrumLabs i właściciel marki True men skin care.

Znana aktorka, Scarlett Johansson, pozywa Disneya bo zarobiła za mało

Kampania crowdinvestingowaTrue men skin care

Do 24 września spółka FerrumLabs, właściciel True men skin care, realizuje publiczną emisję akcji o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł, stanowiących 20 proc. wszystkich akcji FerrumLabs. Oferta jest prowadzona na platformie Beesfund. Cel emisji to m.in. zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu kosmetyków True men skin care.

– Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku męskiej pielęgnacji, którzy podobnie jak my, dostrzegają jego ogromny potencjał. Mamy bardzo wartościowe produkty, ściśle sprecyzowaną strategię, a wszystkie raporty branżowe potwierdzają, że nasze myślenie o rynku jest jak najbardziej słuszne. A teraz jest z nami Maciek Zakościelny, z którym wspólnie zapraszamy na pokład marki True kolejnych akcjonariuszy – dodaje Maciej Adamaszek.

W pakietach inwestycyjnych, gdzie minimalny pułap wynosi 190 zł, znalazły się m.in. zestawy kremów True men skin care, jednorazowe i stałe zniżki na kosmetyki marki, książka „z przesłaniem” czy przedpremierowy dostęp do nowości kosmetycznych. Akcjonariusze, którzy zdecydują się na wyższe kwoty inwestycji, otrzymają także dodatkowo m.in. weekend dla dwojga w resorcie SPA czy dostęp do zamkniętych, strategicznych spotkań z zarządem spółki. Spodziewanym kamieniem milowym na drodze rozwoju FerrumLabs jest planowany do 2024 roku debiut na rynku NewConnect, który umożliwi akcjonariuszom wyjście z inwestycji.

Ciekawy pomysł na biznes?

Dynamiczny rozwój rynku kosmetyków dla mężczyzn

Według raportu Euromonitor International, światowy rynek męskiej pielęgnacji miał osiągnąć w 2020 roku wartość ponad 60 mld dol. oraz potroić swoje przychody od 2015 roku. Z kolei Research and Market podaje, że rynek kosmetyków dla mężczyzn był wart z końcem ubiegłego roku niemal 70 mld dolarów. W Polsce, według raportu PMR, rynek kosmetyków rośnie nieprzerwanie od 2006 roku w średnim rocznym tempie 4 proc. Tendencji wzrostowej nie zaszkodziła pandemia, choć wzrost ten był w 2020 roku nieco mniejszy (1,6 proc.). Jak podają eksperci z PMR, już w bieżącym roku tempo wzrostu rynku kosmetyków ma ponownie wynieść ponad 4 proc., a wartość rynku szacowana jest na 26,1 mld złotych.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ