Zarządzanie


Technologie przyszłości w transporcie

Premiery elektrycznych aut przeniosły się do sieci. Myśląc o motoryzacji na miarę XXI wieku, należałoby powiedzieć: „Nareszcie!”. Rośnie zainteresowanie sprzedażą aut w internecie. Tam też rozegra się największa rewolucja związana z elektryfikacją transportu: handel energią.


Auto na benzynę i z wtyczką

Czy mamy w firmie dostęp do gniazdka? A może lepiej ładować samochód w domu? Co warto wiedzieć o hybrydach typu plug-in.


Elektromobilni innowatorzy

Jeśli dziś chcesz odnieść sukces w elektromobilności potrzebujesz danych. To one są paliwem napędzającym nową motoryzację, a nie sama energia. Pokazał to wyraźnie kryzys spowodowany koronawirusem.


PPK Wszystko, co pracownik powinien wiedzieć

Średnie firmy są na etapie wdrożenia PPK. Niezależnie od wyboru instytucji, która utworzy program, firmy powinny właściwie poinformować swoich pracowników o konsekwencjach wprowadzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych.


Błyskawiczny rozwój, czyli jak nie wypaść z toru

Blitzscaling to strategia i zestaw technik zarządzania ekstremalnie szybkim rozwojem, w którym szybkość jest ważniejsza niż efektywność. a wszystko odbywa się w warunkach niepewności co do ostatecznego rezultatu. To przyspieszacz powodujący wzrost firmy w szaleńczym tempie, którego konkurencja nie jest w stanie wytrzymać.


Smart city po polsku

Nowoczesne technologie zmienią oblicze miast nie tylko polskich. Ewolucja trwa od lat, ale kolejne aglomeracje wprowadzają nowe rozwiązania, by zwiększyć komfort życia mieszkańców i poprawić warunki do prowadzenia biznesu.


Jak robić biznes w polskich miastach

Nasze miasta są coraz bardziej otwarte na inwestorów. Powstają w tym celu specjalne programy i biura zajmujące się spełnianiem ich potrzeb.


Przedsiębiorco, nie jesteś sam

Chociaż daleko nam do wsparcia instytucjonalnego i finansowego, jakim dysponują eksporterzy z Chin czy Turcji, to zaczynamy już przypominać inne dojrzałe rynki wspomagające na różne sposoby ekspansję swoich firm. Żeby jeszcze tylko państwo i przedsiębiorcy lepiej się ze sobą komunikowali.


Na podbój po rozwój

Jedni próbują sił pod własną marką, inni są tylko poddostawcami. Są tacy, co walczą o cały świat, ale i też tacy co ograniczają się do rynków sąsiednich. Powoli rośnie nasza obecność na rynkach. Choć jesteśmy regionalnym prymusem, nie zawsze jest łatwo.


Skuteczny biznes w handlu. Asortyment dla sklepu

Transformacja polskiego rynku FMCG dotyczy nie tylko wyzwań i perspektyw rozwoju pojedynczych sklepów, ale także hurtowni, czyli najważniejszego źródła zaopatrzenia placówek handlowych. To olbrzymie wyzwanie, zwłaszcza w kontekście coraz większej konkurencji zarówno na rynku detalicznym, jak i hurtowym.


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

25 najlepszych polskich startupów

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?