Zarządzanie


Programowanie lojalności

Programy lojalnościowe przeżywają w Polsce rozkwit. Firma, która chce na tej ich dobrej passie skorzystać, powinna jednak pamiętać, że nie wystarczy po prostu dawać punkty i nagradzać. Potrzeba czegoś więcej.


Klucz do serca kluczowych

O kluczowych pracowników, od których zależy konkurencyjność naszej firmy, warto zabiegać i dbać o to, aby związali się z nami na dłużej. Przedsiębiorstwa zyskały w tych zabiegach silnego sprzymierzeńca: specjalne ubezpieczenie skierowane do najbardziej wartościowych pracowników, które łączy funkcję ochrony życia z dodatkowym programem emerytalnym.


Czego chcą pracownicy

Największym wyzwaniem dla pracodawców jest dopasowanie ich propozycji benefitów do tego, czego oczekuje personel – wynika z najnowszych badań.


Czyńcie korzyść

Benefity, czyli pozapłacowe świadczenia pracownicze, stały się już w Polsce standardem. W 2018 r. co najmniej jedno takie świadczenie dostawało 87 proc. pracowników. Rynek benefitów dynamicznie się rozwija, a wraz z nim świadomość tkwiącego w nich potencjału. Niestety – nietrudno go zmarnować.


Jak zorganizować firmowy event

Urodziny firmy, otwarcie nowej siedziby, osiągnięcie biznesowego sukcesu… Każdy powód do świętowania jest dobry. Gorzej z możliwościami zorganizowania firmowej imprezy. Podpowiadamy, jak to zrobić samodzielnie. A także kiedy lepiej zadzwonić po specjalistów.


5 kroków do zbudowania skutecznego zespołu sprzedażowego

Podstawą nowoczesnej firmy jest skuteczny dział sprzedaży. Dziś liczy się przede wszystkim jakość obsługi klienta, dlatego stworzenie zespołu sprawnych handlowców staje się wyzwaniem.


Elastyczność 2.0

Na polskim rynku ubezpieczeń dla firm pojawił się nowatorski produkt łączący w sobie możliwości prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla pracowników. Ale to nie jedyna jego zaleta.


Jak się uniezależnić od dekoncentracji

Badania wykazały, że aż 40 proc. pracowników przeznacza znaczną część swojej energii na działania operacyjne i „polityczne” (intrygi, plotki, dziesiątki niemerytorycznych maili dowodzących swojej racji, jałowe spotkania); zasypują siebie wzajemnie wiadomościami w trybie CC. Dopiero gdy zbliża się termin realizacji zadania, uwijają się nerwowo, wokoło narzekając.


Kiedy trzeba się spotkać

W każdej firmie, w której podejmuje się wiele decyzji biznesowych, trzeba mieć miejsce, w którym da się wygodnie przeprowadzić spotkanie. A jeśli jest więcej oddziałów? Wtedy dodatkowo przyda się nowoczesna technologia. Do tego potrzebna jest oczywiście sala konferencyjna – odpowiednio wyposażona i zaprojektowana z głową.


Fiat Tipo w leasingu, czyli dobre auto w korzystnej cenie

Z punktu widzenia przedsiębiorcy auto musi być funkcjonalne, niezawodne, oszczędne, czyli po prostu dobrze zaprojektowane. Dobrze jednak, by zakup takiego samochodu można było sfinansować na dobrych warunkach. Fiata Tipo można kupić bardzo korzystnie, bo model ten można pozyskać w leasingu, w ramach którego spłacamy 100 proc. wartości auta.


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty