Zarządzanie


Jak rozwijać pracowników w małej firmie

Duża korporacja szkoli swoich pracowników systemowo, bo ma na to zasoby. Ale w małej firmie też można dbać o ciągły rozwój ludzi. Trzeba tylko wiedzieć jak.


Zielono i elastycznie w całej Polsce

Korzystny dla naszej gospodarki czas przełożył się na aktywność biurowych deweloperów. Nowe inwestycje powstają zarówno w dużych, jak i małych miastach. Są bardziej przyjazne pracownikom, środowisku naturalnemu, a także mniejszym firmom.


Technologia i dobrostan

Nowoczesne rozwiązania technologiczne nie tylko pomagają sporo zaoszczędzić na kosztach użytkowania biura, lecz także lepiej zorganizować w nim pracę i bardzo poprawić jej komfort. Z korzyścią dla biznesu, pracowników i środowiska.


Biuro jest nasze

Aranżacja biura powinna nie tylko odzwierciedlać wizję architekta oraz zadania i charakter firmy, ale także wspierać pracowników w ich codziennym funkcjonowaniu.


Firmowe auta do miasta

Małe miejskie auto dla firmy powinno być oszczędne, funkcjonalne i pakowne. Takich narzędzi pracy na czterech kółkach jest na rynku bez liku.


Firma pod nadzorem

Czujniki ruchu wszczepione w podłogę, czytniki linii papilarnych, zabezpieczone pomieszczenia i wszechobecne kamery – tak wyglądają kosztujące krocie systemy monitoringu w korporacjach. W małych firmach wystarczy jednak mądrze zaprojektowany zestaw kamer. Na to nie trzeba wydawać majątku.


Otwarty dialog się opłaca

Kiedy wdrażamy zmiany, usuwamy przeszkody na drodze do celu, poprawiamy jakość, efektywność – za każdym razem potrzebne są rozmowy ze współpracownikami. Tylko że często są trudne i nieraz źle się kończą. Nauczmy się więc prowadzić otwarty dialog.


Dam pracę przez aplikację

Najbardziej popularna jest ciągle rekrutacja online – w internecie najłatwiej spotkać młodych ludzi, fachowców i specjalistów, menedżerów. Ale pojawiła się kolejna możliwość – szukanie pracowników przez aplikacje mobilne. Na razie w Polsce przez dwie.


Mamy pomysł i co dalej?

Masz w głowie tysiące pomysłów na biznes i jesteś przekonany, że każdy z nich może przynieść ci miliony. To nieprawda. Większość tych idealnych konceptów zderza się z brutalną rzeczywistością. Albo klienci nie są zainteresowani, albo na rynku jest już spora konkurencja. Jak więc ocenić, że nasz pomysł chwyci? I że wytrzymamy pierwsze trudne miesiące?


Jak z pracownika zrobić promotora

Zadowolony pracownik może się stać fantastyczną wizytówką firmy. Trzeba mu tylko do tego stworzyć warunki. Oto jak to zrobić.


Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty