Know how


Technologia przyspiesza dematerializację płatności

Polska Bezgotówkowa to wyjątkowy program, który zmieni polski rynek płatności. Na jego pełne efekty poczekamy trzy lub cztery lata. Po kilku miesiącach wyniki są bardzo zadowalające.


Zaangażuj klientów dzięki digital signage

Digital signage to narzędzie, które umożliwia przekazywanie treści za pomocą specjalnego ekranu. Jego zastosowań może być wiele – od gastronomii przez retail i biuro po komunikację miejską. Obok dużych firm coraz częściej z tego typu rozwiązań korzystają przedsiębiorcy z sektora MŚP – mówi Mikołaj Bobiński, szef sprzedaży IT Enterprise w Samsung Electronics Polska.


Kalendarium przedsiębiorcy – wrzesień 2018

Kalendarium przedsiębiorcy – wrzesień 2018


Najnowsze zmiany w przepisach gospodarczych – wrzesień 2018

Co nowego w prawie? Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie? Kontynuujemy nasz cykl z informacjami najistotniejszymi z punktu widzenia przedsiębiorcy.


Na uboczu, a jednak w centrum zainteresowania

Restauracja czy sklep nie muszą mieć idealnej lokalizacji, aby zaglądało do nich wielu klientów. Używając narzędzi technologicznych, można znacznie zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą, nawet znajdując się na uboczu.


Dobre słowo kontra marchewka

Firmy chcą rosnąć szybciej niż rynek, więc stale podnoszą swoje cele sprzedażowe. By je osiągnąć, najczęściej wszystkich handlowców zagrzewają do działania na jedną modłę, nie bacząc na wyznawane przez nich wartości i ich potrzeby. A powinny o nich dbać jak o swoich najlepszych klientów.


Jeden terminal, wiele możliwości

Koszty akceptacji kart płatniczych są dziś znacznie niższe niż jeszcze kilka lat temu, a na dobry początek terminal można dostać w zasadzie za darmo. Czy to wystarczające argumenty, żeby zdecydować się u siebie na płatności bezgotówkowe?


Programy sektorowe: recykling i obieg zamknięty

Porządkując ofertę programów publicznych skierowanych do poszczególnych sektorów biznesu, tym razem przyglądamy się recyklingowi. Jest to kategoria wyjątkowa. O pieniądze mogą się tu bowiem ubiegać firmy z wielu różnych branż. A na horyzoncie widać już unijną circular economy, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym, do której wszyscy powinni się przygotować.


Zabezpiecz swoją renomę

W jaki sposób chronić swoje interesy w starciu z takim gigantem jak Google?


Po co nam w ogóle reklama?

Pojęcie reklamy rozpowszechnione jest i znane na całym świecie. Jej popularność i masowy zasięg, mimo kilku znaczących wad, świadczą o tym, że jest to branża niezbędna dla współczesnego społeczeństwa.


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!