Know how


Pokaż to tak, aby sprzedać

Od tego, jak zaprezentujemy na stronie sklepu produkty i podejdziemy do pokazywania cen, zależy więcej, niż mogłoby się wydawać. Mówiąc krótko: chodzi o triki.


Sponsor daje, ale odbiera w podatku

Sponsoring pozwala przedsiębiorcy zwiększyć jego rozpoznawalność na rynku, a jednocześnie obniżyć płacony podatek. Przy optymalnej umowie faktyczny koszt udzielonego wsparcia może być dla niego prawie o połowę niższy.


Kalendarium przedsiębiorcy – styczeń 2019

Kalendarium przedsiębiorcy – styczeń 2019


Najnowsze zmiany w przepisach gospodarczych – styczeń 2019

Co nowego w prawie? Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie? Kontynuujemy nasz cykl z informacjami najistotniejszymi z punktu widzenia przedsiębiorcy.


Ten głos się opłaca

W świecie technologii mamy do czynienia z różnymi modami. W ostatnich latach na topie były obrazy 3D, rozbudowane kino domowe czy też pierwsze próby z wirtualną rzeczywistością. Teraz przyszedł czas na asystentów głosowych.


Ukontentować klienta contentem

„Content” to określenie, które zrobiło karierę w marketingu wraz z rozwojem internetu. Oznacza tzw. użyteczne treści, umieszczane najczęściej w sieci, które odpowiadają na potrzeby i zainteresowania potencjalnego klienta danej firmy. Jak jednak sprawić, by stosowanie contentu prowadziło do zwiększenia sprzedaży?


Mniejsi z mniejszymi

Coraz więcej mniejszych przedsiębiorców pragnie korzystać z pomocy zewnętrznych profesjonalistów od promocji. I to już nie tylko z usług agencji kreatywnych, ale też domów mediowych. Kiedy współpraca z tymi ostatnimi ma sens?


Mówiły jaskółki, że (nie)dobre są spółki

Chcąc zrobić wspólny biznes z dobrym kolegą czy koleżanką, trzeba się także zastanowić, ile nas to będzie kosztowało, nie tylko finansowo, ale też psychicznie. Czy chcemy i umiemy razem zarabiać, czy może wolimy się przyjaźnić? Okazuje się, że te pytania mają szczególną wagę w przypadku biznesów kobiecych.


Ze złej rutyny w dobrą

Jak zmienić szkodzące interesom firmy, utrwalone nawyki pracowników na takie, które wesprą ją w rozwoju, a stara, niechciana rutyna nie będzie uporczywie powracać?


Pora na operatora

Analitycy rynku condo- i aparthoteli oraz najwięksi działający na nim operatorzy są zgodni: popyt na tego rodzaju usługi jest już w kraju z grubsza zaspokojony. Za chwilę wszystkie związane z nimi inwestycje czeka ostra weryfikacja. Na co więc zwracać uwagę dziś, chcąc na nim ulokować pieniądze?


Nr 2 (41) LUTY 2019
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Czy przenieść firmę za granicę