Know how


Liczą się minuty, sekundy

Staliśmy się społeczeństwem „instant”. Nie lubimy czekać, bo przyzwyczailiśmy się, że wszystko musi być „na już” – mówi Katarzyna Koguciuk, specjalistka ds. komunikacji marki w Orizon Group. Klienci chcą, aby firmy szybko reagowały na ich indywidualne problemy i potrzeby, a nawet odpowiednio do ich aktualnej sytuacji materialnej i najbliższych planów.


Klient tylko wypłacalny

Prewencja, kontrola, konsekwencja, a także wspieranie w rozwoju zaufanego partnera – to podejście się sprawdza, jeśli nie chcemy mieć problemów z płatnościami ze strony kontrahentów.


Zastrzyk, żeby rosnąć

Teoretycznie wachlarz możliwości, jeśli chodzi o zewnętrzne finansowanie rozwoju produktów, inwestycji, ekspansji zagranicznej, jest szeroki. Ale większość rozwiązań jest skierowana do węższych grup firm. Znalezienie takiego, które pasuje, nie zawsze jest więc proste.


Rola treści w przekazie reklamowym

Nie od dziś wiadomo, że treść w przekazie reklamowym pełni funkcję istotną, o ile nie kluczową. Zadaniem reklamodawców jest przygotowanie takiego contentu, który będzie stanowił pewnego rodzaju prowokację. Przekazu, który doprowadzi odbiorców do pewnych reakcji i działań, pozwoli na nawiązanie kontaktu z marką, a w dłuższej perspektywie czasowej przełoży się na zaufanie i lojalność klientów.


Zgrana kampania w niezgranych mediach

Kampanii promocyjnych przeprowadzanych w różnych mediach społecznościowych nie da się ze sobą w pełni zintegrować – każdy duży serwis to „odrębny ogród”, otoczony wysokim murem. Jak więc prowadzić, naprawdę efektywnie, kampanię w więcej niż jednym serwisie, a zwłaszcza – jak oceniać jej rezultaty?


Działalność badawczo-rozwojowa warta uwagi

Przyjęta w tym roku nowelizacja przepisów o podatku dochodowym, a także prace legislacyjne dotyczące ustaw, których celem jest wspieranie nowych inwestycji, wyraźnie zwiększają możliwości skorzystania z ulg przez podatników ponoszących wydatki na badania i rozwój.


Elektronizacja działalności KAS – dlaczego taka ważna

Od prawie roku Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) prowadzi działania mające na celu uszczelnienie systemu podatkowego i poprawę ściągalności danin publicznych. Jej działania wspiera w zakresie cyfryzacji powołana latem 2016 r. spółka celowa Aplikacje Krytyczne. Jakie są efekty tych wysiłków z punktu widzenia przedsiębiorców?


AEO – tylko hasło czy potrzeba i korzyść?

Coraz więcej firm ma możliwość posługiwania się logo upoważnionego przedsiębiorcy (Authorized Economic Operator). Co im ono daje i czy warto starać się o jego uzyskanie?


Kalendarium przedsiębiorcy – kwiecień 2018

Kalendarium przedsiębiorcy – kwiecień 2018


Najnowsze zmiany w przepisach gospodarczych – kwiecień 2018

Co nowego w prawie? Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie? Kontynuujemy nasz cykl z informacjami najistotniejszymi z punktu widzenia przedsiębiorcy.


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!