Know what


Dostawcy adrenaliny

Przybywa amatorów sportów ekstremalnych. To efekt nasycenia rynku spokojniejszymi rozrywkami, ogólnego wzrostu aktywności rodaków i poszukiwania przez nich adrenaliny. A także – większego dostępu do odpowiednich usług, czasami wycelowanych w całą Unię, i ich coraz lepszej jakości. Bo rekomendacje odgrywają tu ważną rolę.


Fuzja to synergia, nie rywalizacja

O znaczeniu dobrego imienia w biznesie, potrzebie wsłuchiwania się w oczekiwania klientów i wyzwaniach, przed jakimi stoi branża leasingowa, rozmawiamy z Markiem Bauerem, prezesem Idea Getin Leasing.


O samochodach wie wszystko

Wojciech Drzewiecki już 25 lat temu pragnął stworzyć dostępny dla wszystkich „idealny katalog aut”. Niedawno spełnił to marzenie. Najpierw jednak rozwinął dobrze prosperującą i cenioną firmę analityczną.


Bez kija i marchewki

Nie ma innowacyjności bez różnorodności. Trzeba tworzyć warunki, które umożliwiają spojrzenie z perspektywy kobiet i mężczyzn, ludzi starszych i młodszych, pochodzących z różnych kultur i mających różne doświadczenia życiowe i zawodowe − Dominika Bettman, prezeska Siemensa w Polsce, nie ma wątpliwości, że otwartość na odmienność to dziś fundament rozwoju biznesu.


Marka musi kochać

Dlaczego marketing, zamiast uganiać się za wynikami na pasku sprzedaży, powinien znów zacząć projektować strategie marek i produktów? Skąd się bierze zaufanie do marki i czemu jest takie ważne? Co dobrego mogą zrobić brandy dla młodego pokolenia? O tym i o innych fascynujących wyzwaniach rozmawiamy z Magdaleną Kicińską, dyrektor zarządzającą PZU, Magdaleną Sielachowicz-Nowakowską, senior marketing unit managerem z firmy Samsung, Adamem Sanockim, partnerem zarządzającym w Attention Marketing oraz Wojciechem Mierowskim z Polskiego Klubu Brandingu, partnerem BNA.


Jak rośliśmy

Gdy firma Versum zaoferowała w niedrogim abonamencie oprogramowanie do zarządzania salonami piękności, poszerzyło to grupę użytkowników takich rozwiązań o rzesze małych zakładów. Nie tylko z Polski. Siła spółki tkwi także w edukowaniu rynku, ciągłym ulepszaniu swojego systemu, dobranym zespole i scentralizowanym modelu sprzedaży.


Kolonie dla dorosłych

Obozy dla dorosłych są popularnym sposobem nie tylko na aktywny wypoczynek, ale też na biznes. Podstawa to zaoferowanie ludziom wyzwań, poczucia sensu w ich pokonywaniu i kolonijnej atmosfery towarzyskiej.


W męskim świecie

Anna Przewoźna, z wykształcenia prawniczka, stoi na czele firmy zajmującej się obróbką skrawaniem i projektowaniem narzędzi. W tym męskim świecie odniosła sukces. Nie byłby on jednak możliwy bez mądrego wsparcia rodziny.


Buszujący w genach

Adam Kuzdraliński łączy teorię z praktyką, naukę z biznesem, a misję zmienia w fakty dokonane. Na razie lokalnie, ale marzy o rewolucji w skali globu. Dzięki urządzeniu, które wymyślił, rolnicy będą mogli produkować taniej, żywność będzie zdrowsza, a środowisko czystsze.


Otwarty na mądre słowa

Krzysztofa Czeczota napędzają cele, po które nikt przed nim nie sięgnął. Wybiera trudne wyzwania, choćby takie jak „Biblia Audio Superprodukcja”. Chce po sobie coś ważnego zostawić.


Nr 2 (41) LUTY 2019
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Czy przenieść firmę za granicę