Zarobić na mundialu


Wielkie emocje – duże korzyści

Dobrze poprowadzona kampania związana ze sponsoringiem sportu może przynieść mnóstwo korzyści – od wykreowania pożądanego wizerunku, poprzez tańsze dotarcie do klientów niż w przypadku tradycyjnej reklamy, po wzrost sprzedaży. Jak w przypadku każdej inwestycji, nie wolno jednak zapominać o minimalizacji ryzyka.


Gotowi na mundial

Piłkarskie mistrzostwa świata to wydarzenie rangi globalnej. Ale zarabiają na nim nie tylko światowe marki, rynkowi giganci czy firmy z kraju-organizatora mundialu. Wśród tych, którzy na nim skorzystają, są też mali przedsiębiorcy z Polski.


Mistrzostwa okiem buchaltera

Organizacja dużej imprezy sportowej to gigantyczne przedsięwzięcie logistyczne i finansowe. Wydane miliardy często się nie zwracają, choć przykład Polski i Euro 2012 pokazuje, że jest to możliwe. Czy uda się w Rosji? Wątpliwości jest wiele.


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!