Marketing


Logo widoczne z kosmosu?

W obecnych czasach coraz trudniej dotrzeć z własnym komunikatem lub reklamą do potencjalnych klientów. Nawet najbardziej oryginalne pomysły mogą być niezauważone w gąszczu szumu medialnego lub szybko zostać skopiowane, stając się wtórnymi i nudnymi. Jednak niektórym przedsiębiorstwom udało się znaleźć ogromną i niezagospodarowaną przestrzeń, która stanowi nośnik ich niestandardowej reklamy.


Przed nami kolejna odsłona IAB HowTo: win SEARCH in 2019

Jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu do wsparcia działań SEO oraz jak sprawdzić, czego naprawdę szukają w Google twoi potencjalni klienci? Już 4 kwietnia w Warszawie, podczas konferencji IAB HowTo win SEARCH in 2019, opowiedzą o tym najlepsi branżowi eksperci, m.in. Stacey MacNaught i Michał Sadowski.


Nowe możliwości dla branży retail

W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL, która odbędzie się 5 marca w Warszawie.


Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani

4–6 czerwca w Warszawie odbędą się dwie ważne dla branży konferencje marketingowe: Interact oraz Forum IAB 2019, obie skupione wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu. Ich organizator, IAB Polska, zaprasza do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.


Wielkie święto e-mail marketingu: VII edycja konferencji M@il My Day

10 i 11 kwietnia po raz kolejny będziemy świadkami wydarzenia, które skupia elitę polskiego świata marketingu. Mowa o siódmej już edycji konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w efektywny sposób łączy inspirację, wiedzę oraz networking.


IAB HowTo: Unlock The Power of Video Marketing

Jakie formaty wideo są najpopularniejsze? Jak i kiedy są oglądane? Jak telewizja odnajduje się w rzeczywistości cyfrowej? Co sprawia że firmy już teraz przeznaczają ok. 15 proc. budżetów reklamowych online na wideo? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Unlock The Power of Video Marketing, która 6 grudnia odbędzie się w Warszawie.


IAB Mixx Awards & Conference już 28 listopada

Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii marketingowych, które podbiły tegoroczny rynek reklamy, nie tylko digitalowej. Te najbardziej inspirujące poznamy już 28 listopada podczas IAB Mixx Conference – wydarzenia poprzedzającego uroczyste rozdanie nagród IAB Mixx Awards.


Forum Marketingu Zintegrowanego

7 i 8 listopada w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się 10. Forum Marketingu Zintegrowanego organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.


Kolejny rozdział Białej Księgi opublikowany

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML przekazały do publikacji kolejny rozdział Białej Księgi: Przetarg na Full Service, zawierający dobre praktyki i najlepsze standardy dla tego obszaru.


O e-commerce na konferencji IAB HowTo

Jak wystartować z nowym produktem na Allegro i odnieść sukces? Jak robić e-commerce bez sklepu internetowego? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji organizowanej w ramach cyklu IAB HowTo: grow your e-commerce efficiently. Facts vs. myths.


 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty