Marketing


Caritas Polska we współpracy z Generali przekazuje respiratory dla polskich szpitali

Caritas Polska dostarczył pierwsze ze 100 respiratorów zamówionych w kwietniu w ramach akcji #WdzięczniMedykom. Zakup 48 urządzeń ratujących zdrowie i życie pacjentów cierpiących wskutek zakażenia koronawirusem był możliwy dzięki wsparciu firmy Generali Polska. Respiratory pozyskane przez Caritas Polska dzięki wsparciu tego darczyńcy zostały przekazane już do szpitali w Poznaniu i Ełku.


Polpharma dostarczyła respiratory do walki z pandemią Covid-19

Polpharma i Jerzy Starak ufundowali sprzęt dla polskich szpitali niezbędny do walki z pandemią. Łącznie do placówek medycznych trafiło niemal 50 respiratorów.


Polskie firmy nie wiedzą, jak prowadzić CSR

Polskie firmy z sektora MŚP, które chcą angażować się w działania CSR, z jednej strony obawiają się barier, z drugiej widzą wymierne korzyści z ich realizacji. Podium trudności, jakie napotykają, tworzą brak wiedzy (71 proc.), środków finansowych (69 proc.) i czasu (50 proc.).


Szlachetna Paczka przedstawia Raport o Biedzie

„Bardziej niż głodu boję się zimna”. Te słowa zostały wypowiedziane w Polsce, w roku 2019. Usłyszeli je wolontariusze Szlachetnej Paczki, którzy co roku docierają do tysięcy ludzi z takimi historiami. 27 listopada ukazał się Raport o Biedzie – unikatowa publikacja zbierająca dane i historie obrazujące to, jak dziś wygląda ubóstwo w Polsce.


3 kroki do skutecznej kreacji newslettera

Email marketing jest dla większości branż świetnym narzędziem do zwiększania przychodów i budowania świadomości marki wśród lojalnych i zaangażowanych odbiorców. Skuteczny newsletter to coś, co niejednokrotnie spędza marketerom sen z powiek. Jaki on właściwie jest? Jakie ma cechy i o czym należy pamiętać, aby newsletter był skuteczny? O tym dowiesz się z mojego artykułu.


Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent

Badanie firmy Mood Media dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, kupujący spędzali w sklepach ok. sześć minut dłużej, a ogólna sprzedaż wzrosła o 10 procent.


Czy warto inwestować w email marketing?

W dobie licznych kanałów komunikacji w Internecie na pewno nie raz zastanawiałeś/aś się, który z nich przyniesie Ci pożądany efekt w pozyskaniu nowych klientów i budowaniu relacji z odbiorcami. Wydawać by się mogło, że to social media i coraz to nowsze aplikacje łączące ludzi są najlepszym miejscem na Twoją reklamę. Niekoniecznie!


Przełom w marketingu. Wydatki na reklamy w internecie przebiły koszt kampanii w telewizji

W pierwszym kwartale 2019 roku firmy na rynku reklamowym w Polsce przeznaczyły na kampanie w internecie więcej, niż w telewizji. To pierwszy taki przypadek w historii rynku.


Logo widoczne z kosmosu?

W obecnych czasach coraz trudniej dotrzeć z własnym komunikatem lub reklamą do potencjalnych klientów. Nawet najbardziej oryginalne pomysły mogą być niezauważone w gąszczu szumu medialnego lub szybko zostać skopiowane, stając się wtórnymi i nudnymi. Jednak niektórym przedsiębiorstwom udało się znaleźć ogromną i niezagospodarowaną przestrzeń, która stanowi nośnik ich niestandardowej reklamy.


Przed nami kolejna odsłona IAB HowTo: win SEARCH in 2019

Jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu do wsparcia działań SEO oraz jak sprawdzić, czego naprawdę szukają w Google twoi potencjalni klienci? Już 4 kwietnia w Warszawie, podczas konferencji IAB HowTo win SEARCH in 2019, opowiedzą o tym najlepsi branżowi eksperci, m.in. Stacey MacNaught i Michał Sadowski.


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

25 najlepszych polskich startupów

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kiedy Alexa przemówi po polsku? [TYLKO U NAS]