Marketing


Szlachetna Paczka przedstawia Raport o Biedzie

„Bardziej niż głodu boję się zimna”. Te słowa zostały wypowiedziane w Polsce, w roku 2019. Usłyszeli je wolontariusze Szlachetnej Paczki, którzy co roku docierają do tysięcy ludzi z takimi historiami. 27 listopada ukazał się Raport o Biedzie – unikatowa publikacja zbierająca dane i historie obrazujące to, jak dziś wygląda ubóstwo w Polsce.


3 kroki do skutecznej kreacji newslettera

Email marketing jest dla większości branż świetnym narzędziem do zwiększania przychodów i budowania świadomości marki wśród lojalnych i zaangażowanych odbiorców. Skuteczny newsletter to coś, co niejednokrotnie spędza marketerom sen z powiek. Jaki on właściwie jest? Jakie ma cechy i o czym należy pamiętać, aby newsletter był skuteczny? O tym dowiesz się z mojego artykułu.


Doznania sensoryczne podnoszą sprzedaż stacjonarną o 10 procent

Badanie firmy Mood Media dowodzi, że marketing sensoryczny ma korzystny wpływ na emocje, funkcje poznawcze i zachowania kupujących w punktach stacjonarnych. Kontrolowany eksperyment dowiódł, iż w przypadku zastosowania marketingu sensorycznego, kupujący spędzali w sklepach ok. sześć minut dłużej, a ogólna sprzedaż wzrosła o 10 procent.


Czy warto inwestować w email marketing?

W dobie licznych kanałów komunikacji w Internecie na pewno nie raz zastanawiałeś/aś się, który z nich przyniesie Ci pożądany efekt w pozyskaniu nowych klientów i budowaniu relacji z odbiorcami. Wydawać by się mogło, że to social media i coraz to nowsze aplikacje łączące ludzi są najlepszym miejscem na Twoją reklamę. Niekoniecznie!


Przełom w marketingu. Wydatki na reklamy w internecie przebiły koszt kampanii w telewizji

W pierwszym kwartale 2019 roku firmy na rynku reklamowym w Polsce przeznaczyły na kampanie w internecie więcej, niż w telewizji. To pierwszy taki przypadek w historii rynku.


Logo widoczne z kosmosu?

W obecnych czasach coraz trudniej dotrzeć z własnym komunikatem lub reklamą do potencjalnych klientów. Nawet najbardziej oryginalne pomysły mogą być niezauważone w gąszczu szumu medialnego lub szybko zostać skopiowane, stając się wtórnymi i nudnymi. Jednak niektórym przedsiębiorstwom udało się znaleźć ogromną i niezagospodarowaną przestrzeń, która stanowi nośnik ich niestandardowej reklamy.


Przed nami kolejna odsłona IAB HowTo: win SEARCH in 2019

Jak skutecznie łączyć płatną reklamę w wyszukiwarce z działaniami SEO i content marketingiem? Jak przygotowywać kampanie Google Ads w dobie Voice Search? Jak wykorzystać narzędzia monitoringu internetu do wsparcia działań SEO oraz jak sprawdzić, czego naprawdę szukają w Google twoi potencjalni klienci? Już 4 kwietnia w Warszawie, podczas konferencji IAB HowTo win SEARCH in 2019, opowiedzą o tym najlepsi branżowi eksperci, m.in. Stacey MacNaught i Michał Sadowski.


Nowe możliwości dla branży retail

W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL, która odbędzie się 5 marca w Warszawie.


Prelegenci Interact i Forum IAB poszukiwani

4–6 czerwca w Warszawie odbędą się dwie ważne dla branży konferencje marketingowe: Interact oraz Forum IAB 2019, obie skupione wokół wzrostu rynku digital i współczesnego biznesu. Ich organizator, IAB Polska, zaprasza do zgłaszania propozycji swoich wystąpień.


Wielkie święto e-mail marketingu: VII edycja konferencji M@il My Day

10 i 11 kwietnia po raz kolejny będziemy świadkami wydarzenia, które skupia elitę polskiego świata marketingu. Mowa o siódmej już edycji konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w efektywny sposób łączy inspirację, wiedzę oraz networking.


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?