CSR


Orange Polska i Cyfrowy Polsat z najlepszymi raportami

Eksperci, dziennikarze i internauci ocenili raporty oraz sprawozdania przedstawiające informacje niefinansowe firm i organizacji, zgłoszone do Konkursu Raporty Społeczne. W głównych kategoriach zwyciężyły publikacje Orange Polska i Cyfrowy Polsat.


Relacja z gali konkursu Raporty Społeczne

Przed nami finał 12. edycji konkursu Raporty Społeczne, w którym nagradzane są najlepiej sporządzone raporty dotyczące niefinansowej działalności firm. Wszyscy zainteresowani mogą śledzić relację z wydarzenia, która rozpocznie się 19 października o godz. 9 na profilu www.facebook.com/Raportyspoleczne.


Internauci ocenią raportowanie niefinansowe firm

49 publikacji przedstawiających informacje niefinansowe firm i organizacji weźmie udział w rywalizacji o nagrodę internautów w konkursie Raporty Społeczne 2018. Głosowanie trwa do 17 września.


CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej

Raport opublikowany przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą (CCIFP) wyraźnie pokazuje, że istnieje konieczność promocji idei CSR i korzyści, w tym również finansowych, dla przedsiębiorców, a także pracowników, klientów, dostawców i społeczności lokalnych. Główne powody zaangażowania firm w działania CSR to chęć wzmocnienia pozytywnego wizerunku oraz konieczność wdrażania globalnej strategii organizacji w tym obszarze.


Konkurs Raporty Społeczne

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Raporty Społeczne. Przyznawane są w nim nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.


Biznes inspirował do współpracy podczas 7. Targów CSR

Szeroko pojęta współpraca biznesu z otoczeniem była tematem przewodnim 7. Targów CSR, które odbyły się na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Kluczowymi punktami programu były: ogłoszenie raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2017. Dobre praktyki”, panel na temat roli biznesu w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju oraz rozstrzygnięcie pierwszego w Polsce #SustainHack.


Tesco Polska i Enactus łączą siły w walce z marnowaniem żywności

Ponad 30 proc. Polaków wyrzuca żywność co najmniej raz na tydzień, a ponad 10 proc., czyli nawet 4 mln osób, zdarza się to codziennie – wynika z badań zleconych przez Tesco Polska. W podziale na kategorie wiekowe najmniej korzystnie wypadają... ludzie młodzi. Dobrą wiadomością jest fakt, że 9 na 10 osób chce zmienić swoje negatywne przyzwyczajenia.


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!