CSR


Cała wstecz z plastikiem

Air France wypowiedziało wojnę plastikowym naczyniom na pokładach swoich samolotów. Do końca tego roku linie wycofają z użytku 210 milionów jednorazowych naczyń i sztućców z plastiku, który zostanie zastąpiony materiałem biodegradowalnym.


Marek Szymaniak z „Piórem odpowiedzialności”

Nagrodę główną w konkursie zorganizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu zdobył Marek Szymaniak z My Company Polska.


Orange Polska i Cyfrowy Polsat z najlepszymi raportami

Eksperci, dziennikarze i internauci ocenili raporty oraz sprawozdania przedstawiające informacje niefinansowe firm i organizacji, zgłoszone do Konkursu Raporty Społeczne. W głównych kategoriach zwyciężyły publikacje Orange Polska i Cyfrowy Polsat.


Relacja z gali konkursu Raporty Społeczne

Przed nami finał 12. edycji konkursu Raporty Społeczne, w którym nagradzane są najlepiej sporządzone raporty dotyczące niefinansowej działalności firm. Wszyscy zainteresowani mogą śledzić relację z wydarzenia, która rozpocznie się 19 października o godz. 9 na profilu www.facebook.com/Raportyspoleczne.


Internauci ocenią raportowanie niefinansowe firm

49 publikacji przedstawiających informacje niefinansowe firm i organizacji weźmie udział w rywalizacji o nagrodę internautów w konkursie Raporty Społeczne 2018. Głosowanie trwa do 17 września.


CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej

Raport opublikowany przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą (CCIFP) wyraźnie pokazuje, że istnieje konieczność promocji idei CSR i korzyści, w tym również finansowych, dla przedsiębiorców, a także pracowników, klientów, dostawców i społeczności lokalnych. Główne powody zaangażowania firm w działania CSR to chęć wzmocnienia pozytywnego wizerunku oraz konieczność wdrażania globalnej strategii organizacji w tym obszarze.


Konkurs Raporty Społeczne

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Raporty Społeczne. Przyznawane są w nim nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.


Biznes inspirował do współpracy podczas 7. Targów CSR

Szeroko pojęta współpraca biznesu z otoczeniem była tematem przewodnim 7. Targów CSR, które odbyły się na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie. Kluczowymi punktami programu były: ogłoszenie raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2017. Dobre praktyki”, panel na temat roli biznesu w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju oraz rozstrzygnięcie pierwszego w Polsce #SustainHack.


Tesco Polska i Enactus łączą siły w walce z marnowaniem żywności

Ponad 30 proc. Polaków wyrzuca żywność co najmniej raz na tydzień, a ponad 10 proc., czyli nawet 4 mln osób, zdarza się to codziennie – wynika z badań zleconych przez Tesco Polska. W podziale na kategorie wiekowe najmniej korzystnie wypadają... ludzie młodzi. Dobrą wiadomością jest fakt, że 9 na 10 osób chce zmienić swoje negatywne przyzwyczajenia.


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty