CSR 2


Zacznijcie od siebie

Wiele firm uważa, że CSR, czyli przedsiębiorczość odpowiedzialna społecznie, to typowo marketingowe działania na pokaz. Tymczasem powinna się ona zaczynać od uporządkowania własnego podwórka. Wtedy faktycznie wpływa na motywację i wyniki pracowników, na budowanie lepszych więzi z klientami i większą przewidywalność biznesu.


Gospodarka z odzysku

Polskie tłumaczenie terminu circular economy, stosowane choćby przez speców od zrównoważonego rozwoju, nie brzmi najlepiej. Bo niby z czym ma się kojarzyć „gospodarka okrężna”? To określenie warto jednak zapamiętać, bo już niedługo może się okazać, że będziemy je łączyć z rewolucją w sposobie produkowania i konsumowania dóbr.


Wspólnie, czyli wartość w skali mikro

Aż 335 mld dol. ma do 2025 r. wynieść globalny przychód z ekonomii współdzielenia – twierdzą eksperci PwC. Na dodatek chodzi tylko o pięć najważniejszych obszarów: finanse, transport, hotelarstwo, turystykę i zatrudnienie. Zjawiska tego nie można więc ignorować.


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!

Moda na single