e-Commerce


Ma być tanio, szybko i bezpiecznie

Dwa tygodnie oczekiwania na towar kupiony w sklepie internetowym – kiedyś to standard, dziś rzecz nie do pomyślenia. Klienci rzadko są gotowi czekać na odbiór zamówienia dłużej niż dwa dni. Dlatego logistyka jest jednym z najbardziej newralgicznych elementów e-handlu.


Przepis na płatności instant

Pieniądze na koncie w kilka sekund. Szybkie zamknięcie transakcji, wygoda i bezpieczeństwo kupującego. To najważniejsze zalety systemów płatności, jakie można zastosować w sklepach online bądź na stronach internetowych, na których prowadzimy sprzedaż. Oferuje je kilku dostawców. Na co zwrócić uwagę, wybierając najlepszego dla nas i naszych klientów?


Baza danych albo kula w płot

Big Data i „ciasteczka” wydają się stworzone dla sklepu internetowego. Przede wszystkim dlatego, że służą personalizacji podejścia do e-klienta. Bez niej rośnie prawdopodobieństwo, że skierowane do internauty zabiegi handlowe i marketingowe trafią jak kulą w płot.


Gotowiec czy samodzielna konfiguracja?

Założenie sklepu internetowego nie jest trudne, na pewno nie bardziej niż znalezienie i wynajęcie lokalu na stacjonarną placówkę. Za to mniej kosztuje. O ile mniej, zależy jednak od ustalenia kilku rzeczy, zanim jeszcze wydamy na jego uruchomienie pierwszą złotówkę.


W internecie lepiej być, niż nie być

Przez kilkanaście lat e-handel w Polsce rozwinął się z ciekawostki z wielkim potencjałem w prawdziwą potęgę. W 2015 r. wygeneruje u nas grubo ponad 30 mld zł obrotów. W kolejnych latach ta kwota pójdzie jeszcze w górę.


Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty