Handel


Carrefour: inwestujemy we franczyzę

W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. mkw. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem Globi. Ekspansja sieci dotyczy wszystkich formatów, zarówno osiedlowych, jak i przy stacjach paliw.


Dyskonty podbijają serca Polaków

Wizerunek dyskontów w ostatnim czasie przeszedł olbrzymią metamorfozę. To już nie hale z tanimi produktami niskiej jakości, a nowoczesne sklepy z bogatym asortymentem dobrej klasy, który podbija serca Polaków. Coraz częściej spotkać je można także w centrach handlowych, gdzie stanowią ważny element oferty.


Mobilne Biedronki ruszają w Polskę

Biedronka wprowadza kolejne wakacyjne udogodnienie dla swoich klientów. Po sukcesie namiotów wyprzedażowych - następnym pomysłem sieci są przyczepy wyprzedażowe.


Nowy wymiar komunikacji w sklepach

W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne - Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketach.


Globalna rewolucja w handlu

Rosnąca rola inteligentnych rozwiązań oraz wyraźny akcent na doświadczenia klienta to globalne trendy, które wyróżniają się na rynku handlu detalicznego. Jednak poszczególne rynki lokalne rządzą się swoimi prawami.


Primark otworzy pierwszy w Polsce sklep w warszawskiej Galerii Młociny

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa potwierdziła, że swój pierwszy sklep w Polsce otworzy w Warszawie, tworząc ponad 250 miejsc pracy. Primark podpisał umowę najmu w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach, której właścicielami są EPP oraz Echo Investment


Czerwiec w handlu. Co kupowali Polacy?

Jak wynika z danych CMR i PIH, w czerwcu 2019 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 7,5% wyższa niż w maju 2019 r., natomiast liczba transakcji wzrosła w tym czasie o około 9%. W porównaniu z czerwcem 2018 r. odnotowano wzrost obrotów w tym formacie placówek o 9,4%, choć liczba transakcji zwiększyła się w tym czasie tylko o 2%.


Nowe otwarcia i debiuty sieci handlowych

W I półroczu deweloperzy oddali do użytku 215 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, a rynek odnotował sześć debiutów międzynarodowych marek. 


Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0 proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9 proc. - wynika z nowego badania GfK European Retail Study.


Tesco pozbywa się pięciu nieruchomości

Dwie spółki: Snowfich 19 oraz Zodiac złożyły do UOKiK wniosek o zatwierdzenie koncentracji polegającej na przejęciu pięciu nieruchomości należących do Tesco.


 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty