Handel


Google radzi, jak zwiększyć sprzedaż w okresie świątecznym

Sezon świąteczny to gorący okres w handlu. Rozpoczyna się już w październiku: liczba wyszukiwań w wyszukiwarce Google takich fraz jak „prezenty dla” i „prezenty od” zaczyna wzrastać już od ostatniego tygodnia października . Co więcej, 67 proc. zakupów świątecznych zostało zaplanowanych jeszcze wcześniej. Przedsiębiorco ‒ aby sprzedawać więcej i osiągnąć sukces ‒ powinieneś rozpocząć swoje działania marketingowe już teraz - piszą analitycy Google.


Polska marka modowa wchodzi do Finlandii

Polski producent odzieży w październiku br. zadebiutował w Finlandii. To 25 kraj na mapie gdańskiej spółki. Obecność wszystkich pięciu marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrum handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowania rozpoznawalności LPP w nowym regionie.


Kolejny cios w Biedronkę! UOKiK wszczyna nowe postępowanie

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw spółce Jeronimo Martins Polska (JMP). Zarzuty dotyczą uwidaczniania niższych cen przy produkcie, a następnie naliczania wyższej ceny w kasie w sklepach sieci Biedronka.


Zmiany w handlu powodują polaryzację na rynku centrów handlowych

Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield wynika, że wyzwania i zmiany zachodzące w sektorze handlowym nadal wpływają na dynamikę rozwoju rynku centrów handlowych w Europie przy jednocześnie dużym zróżnicowaniu aktywności deweloperskiej pomiędzy poszczególnymi krajami i miastami.


Marki własne przejmują rynek spożywczy [ANALIZA]

30,6 mld zł wyniosła w 2018 roku sprzedaż marek własnych rosnąc o 5,2 proc. w stosunku do roku poprzedniego. To 20,1 proc. sprzedaży produktów FMCG w Polsce - wynika z badania firmy Nielsen.


Biedronka idzie we franczyzę w małych miastach [TYLKO U NAS]

Sieć Biedronka zamierza mocniej wejść w segment franczyzowy. Jak tłumaczy w komentarzu dla mycompanypolska.pl Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka, firmie zależy szczególnie na współpracy z przedsiębiorcami z mniejszych miast.


Być jak Amazon? Lekcja dla polskich sklepów internetowych

Dowody, że droga obrana przez Amazona jest właściwa? W zeszłym roku pochwalił się on obrotami rzędu 277 mld dolarów brutto. eBay to „tylko” 89,83 mld dolarów. Skoro popełniono już błędy, wyciągnięto wnioski, wydano bajońskie sumy na rozwój, to warto z tych doświadczeń skorzystać. W czym należy naśladować amerykańskiego króla sprzedaży internetowej, doradza w specjalnym artykule dla My Company Polska Sascha Stockem, założyciel i prezes firmy Nethansa.


Zmiany w zarządzie właściciela stacji Moya

1. października br. zarząd firmy Anwim został poszerzony o nowego członka. Został nim Filip Puchalski, który pełni funkcję dyrektora ds. operacyjnych.


Nadchodzą eParagony. Co zmienią w życiu klientów?

Wdrożenie elektronicznych paragonów jest nie tylko kolejnym elementem cyfryzacji polskiej gospodarki, ale przede wszystkim dużym udogodnieniem dla detalistów, a finalnie również i konsumentów. Obecnie w Ministerstwie Finansów trwają prace nad legislacją dotyczącą usługi eParagonu.


Już połowa Polaków do centrum handlowego idzie nie na zakupy a zjeść 

Polacy coraz częściej jedzą poza domem. Już połowa decyduje się na posiłek w centrum handlowym co najmniej raz w miesiącu, a co trzecia młoda osoba stołuje się w ten sposób co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie CBRE. Eks


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty