Handel


Nowe otwarcia i debiuty sieci handlowych

W I półroczu deweloperzy oddali do użytku 215 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, a rynek odnotował sześć debiutów międzynarodowych marek. 


Kondycja polskiego rynku handlowego [RAPORT]

Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0 proc. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W Polsce prognozowany jest wzrost o 3,9 proc. - wynika z nowego badania GfK European Retail Study.


Tesco pozbywa się pięciu nieruchomości

Dwie spółki: Snowfich 19 oraz Zodiac złożyły do UOKiK wniosek o zatwierdzenie koncentracji polegającej na przejęciu pięciu nieruchomości należących do Tesco.


Żabka rozpoczyna dostawy za pomocą samochodów elektrycznych

Żabka Polska testuje dostawczy samochód elektryczny przekazany przez markę Volkswagen Samochody Użytkowe. Sieć chce sprawdzić, jak podczas codziennych dostaw do poznańskich sklepów sprawdza się w pełni elektryczny e-Crafter.


Modivo przejdzie do offline. Nowy koncept CCC uruchomi sklep stacjonarny [TYLKO U NAS]

Firma CCC, właściciel sklepu internetowego Modivo szykuje otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego – dowiedział się portal mycompanypolska.pl. Sklep online wystartował dopiero w czerwcu br.


Zakupy Polaków w sieci [RAPORT]

57 proc. Polaków dokonuje zakupów online, a 66 proc. szuka w sieci informacji o produktach i ich cenach wynika z badania przeprowadzonego przez EY. Odsetek kupujących w sieci zależy nie tylko od kategorii produktów (elektronikę kupuje 71 proc. konsumentów, a artykuły spożywcze zaledwie 10 proc.), ale również od wieku, stanu cywilnego, miejsca zamieszkania, czy dochodów.


Na zakupy do... dyskontu

Liliana Różycka-Szajna, ekspert rynku FMCG w GfK sprawdziła w jaki sposób w Polsce kształtuje się rynek produktów żywnościowych dla dzieci takich jak: mleko modyfikowane, kaszka, zupki, obiadki i deserki.


Alkoholowa ekspansja w polskich miastach

Duży Ben, stworzona przez Grupę Eurocash sieć marketów alkoholowych, otworzyła dzisiaj swój 50 sklep. Nowa placówka uruchomiona została w Poznaniu, na macierzystym rynku sieci.


E-commerce ma przed sobą dobre perspektywy rozwoju. Analiza

Deweloperzy magazynowi i operatorzy logistyczni są zgodni – e-commerce rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie


E-commerce w Polsce nie zwalnia tempa. Wyniki badania Gemiusa

Polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie coraz szybciej. W 2019 roku aż 62 proc. internautów kupuje przez internet. To o 6 pkt. proc. więcej, niż rok temu - wynika z raportu Gemiusa i Izby Gospodarki Elektronicznej.


Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty