Marketing


7 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, wybierając call center

Masz dobry produkt, ciekawe rozwiązanie i nie wiesz, czy spodoba się twoim klientom. Warto wtedy skorzystać z call center.


Patent na sukces

Wyróżniaj się lub zgiń! To hasło rzucił Jack Trout, współtwórca jednej z najważniejszych koncepcji marketingowych – pozycjonowania. Wymyśl więc własny znak, który będzie cię identyfikował i budował pozycję na rynku. A potem zarejestruj go w urzędzie patentowym. Podpowiadamy, jak to zrobić.


Klient pępkiem świata

Sieć McDonald’s kupuje właśnie za 300 mln dol. spółkę technologiczną Dynamic Yield, aby lepiej personalizować swoje menu. To jej największe przejęcie od 20 lat. A wszystko dla omnichannel i doświadczenia klienta.


Budżet mały - doskonały

By zrobić dobrą reklamę przy niskim budżecie, trzeba niekonwencjonalnego podejścia, dużej wyobraźni i elastyczności w myśleniu o swojej marce. Skromne fundusze na reklamę nie powinny nas ograniczać.


Kubica to nasza inwestycja

To nie przypadek, że związaliśmy się z Robertem Kubicą. Robert ma cechy bardzo zbliżone do tego, z czym Orlen chce być identyfikowany. Przy tym jest patriotą. A my jesteśmy międzynarodowym koncernem, który też dąży do tego, żeby być powodem do dumy dla Polaków – mówi Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen SA w rozmowie z Alicją Hendler.


Idzie wieść przez wieś

Jak się reklamować na wsi? Firmy wybierają głównie radio i telewizję, a to bardzo drogie rozwiązanie. Są tańsze oraz lepsze sposoby. Na przykład marketing szeptany, promocja w lokalnych sklepach czy rozdawanie gadżetów.


Pokaż się na żywo

Nic nie przyciągnie klientów do twojej firmy tak jak transmisja na żywo w mediach społecznościowych. Tzw. lajfy budują więź z klientem, pokazują, że jesteśmy fachowcami i mamy po prostu fajną firmę. Bierz kamerę i nadawaj.


8 błędów przy tworzeniu nazw firm

Jeden błąd i może się okazać, że nazwa, którą wybrałeś dla swojej firmy, przynosi więcej szkód niż korzyści.


Dobra i zła reklama

Rada zmienia swój statut i tryb rozpatrywania skarg konsumentów, by skuteczniej walczyć z nieetycznymi reklamami. Zachęca też mniejszych przedsiębiorców, by śledzili, jakie wydaje orzeczenia. W ten sposób unikną wpadek.


Wszystko o panu i pani

W kampaniach marketingowych oraz w sprzedaży personalizacja nabrała ogromnego znaczenia. A skoro tak, nastały złote lata platform do zarządzania danymi konsumentów.


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty