Marketing


Integracja multi w omni

Celem strategii omnichannel jest wyprzedzenie potrzeb klientów i potraktowanie ich drogi zakupowej całościowo – tak Jakub Gierszyński, dyrektor e-commerce w Decathlon Polska, mówi o nowym podejściu do konsumentów, dla których kontakt z daną marką w sklepie stacjonarnym czy internetowym, za pośrednictwem reklamy w telewizji czy wyszukiwarki w smartfonie, to dzisiaj często jedno i to samo.


Wtapiając się w otoczenie

Choć praktykuje się ją pewnie tak długo, jak istnieje handel, samo pojęcie reklamy natywnej jest dosyć nowe. Zdążyło już jednak zdobyć ogromną popularność, a określane nim działania są często przedstawiane jako przyszłość marketingu.


W Święta Bożego Narodzenia czekamy na reklamy!

Reklamy świąteczne to potężne środki przekazu. Rozśmieszają, doprowadzają do łez, nastrajają refleksyjnie, przywołują nostalgiczne wspomnienia, a co najważniejsze – prowokują do zakupu.


Opowieść trzyma się mocno

Jeśli chodzi o reklamę, przynajmniej pod jednym względem ludzie pozostali tacy sami. Pomimo tylu zmian technologicznych i cyfrowej rewolucji – nadal najlepiej uderzyć w ich czułą strunę.


W reklamie świat nam nie ucieka

O zmianach, jakie do reklamy wniosła cyfryzacja, o poziomie współczesnych polskich kampanii marketingowych i o roli Effie Awards rozmawiamy z trojgiem wieloletnich jurorów tego konkursu, a zarazem cenionych ekspertów: Agnieszką Kosik, Grzegorzem Markowskim i Pawłem Patkowskim.


Doświadczenie ważniejsze niż reklama

Stopień zaufania do danej marki ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Dlatego potrzeby użytkowników i ich doświadczenia z naszą marką stawiamy w centrum uwagi – mówi Andrzej Sowiński, dyrektor generalny Lenovo Polska, w rozmowie z Alicją Hendler.


Tropem głosu z sieci

Nikt, kto świadomie zarządza swoją marką, nie ignoruje dziś możliwości monitorowania internetu. Dzięki temu opiekujemy się swoim brandem taniej, trafniej, na wielką skalę, osiągając różne cele. Byle pamiętać, że do takiego monitoringu firma nie powinna podchodzić bezmyślnie.


Żeby markę było widać, słychać i czuć

Poprosiliśmy cenionych ekspertów od marketingu i zarazem jurorów tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards (w którym nagradza się najskuteczniejsze kampanie promocyjne), aby ustosunkowali się do najważniejszych dziś trendów w komunikacji marki. Jak te nowoczesne trendy efektywnie „zjeść”?


Dobra reklama, czyli jaka?

Niezależnie od rodzaju i charakteru działalności, każda firma musi posiadać przemyślany plan marketingowy, który skutecznie zareklamuje produkty lub usługi. Leo Burnett twierdził, że dobra reklama musi być prosta, niezapomniana, zapraszać do obejrzenia oraz dostarczać zabawy podczas jej odbioru.


Kluczowe dane za grosze

Jak tanio lub nawet za darmo pozyskiwać ważne dane, aby monitorować konkurencyjność swojego biznesu, jego efektywność i kondycję finansową?


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!