Marketing


Kluczowe dane za grosze

Jak tanio lub nawet za darmo pozyskiwać ważne dane, aby monitorować konkurencyjność swojego biznesu, jego efektywność i kondycję finansową?


Multimedialne narzędzia promocji

W natłoku reklam pojawiających się niemalże na każdym metrze powierzchni kwestią kluczową dla reklamodawców staje się odpowiedni dobór miejsca pod reklamę oraz przygotowanie takiej kreacji, która nie tylko zwracałaby uwagę, ale i przekształcała ich w czynnych nabywców. Doskonałym narzędziem do osiągnięcia tego celu stają się reklamy multimedialne. Umiejscowione w nieprzypadkowo wybranych lokalizacjach stają nieinwazyjną, estetyczną i skuteczną formą promocji.


Bądź cyfrowym lwem

Cyfrowe kompetencje dziś zapewniają firmom biznesową przewagę, a za kilka, kilkanaście lat będą decydować o ich być albo nie być. Cała gospodarka przenosi się do sfery cyfrowej i wszyscy klienci są lub będą za chwilę online – przestrzega Włodzimierz Schmidt, prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w rozmowie z Małgorzatą Remisiewicz.


Boisko wyobraźni

Często się okazuje, że skuteczne metody i narzędzia promocji nie muszą być drogie, a tym, co przesądza o jej sukcesie, jest oryginalność czy intrygujący pomysł.


Narzędzia skutecznej promocji

Jak nowocześnie promować swoją ofertę, by efektywnie walczyć z większą od siebie i bogatszą konkurencją? Z jakich narzędzi korzystać i które z nich może opanować laik? I wreszcie – na czym można zaoszczędzić, a w co zainwestować, żeby więcej osób o nas usłyszało i potem kupiło nasz produkt?


10 błędów handlowców w kontaktach B2B

Zaufanie klienta biznesowego do handlowca to klucz do udanej i ponawianej sprzedaży. Tymczasem sprzedawcy często popełniają błędy, które to zaufanie podważają albo sprawiają, że klient, nawet jeśli coś od nich kupi, wykorzysta ich przy tym do cna.


Plakat przemawia do serc

O blisko 300 tys. zł urosło w zeszłym roku konto fundacji Przytul Psa dzięki wykorzystaniu outdooru w akcji namawiającej, by ludzie przekazywali jej 1 proc. swego podatku. Fundacje są pewne, że apelowanie do serc Polaków za pośrednictwem reklamy zewnętrznej ma sens.


Introwertyk w centrum uwagi

W dobie internetu pisanie czy mówienie o sobie nie jest przejawem pychy, lecz często koniecznością, jeśli chcemy rozwijać swój biznes. Trzeba przy tym wypływać na nowe, nieznane wody. Tylko jak ma sobie z tym poradzić większość z nas, zazwyczaj dość introwertyczna?


Dawca, biorca i rewanżysta

Bill Gates stwierdził kiedyś, że w człowieku współistnieją dwie potężne siły: własny interes i troska o innych, i że największe sukcesy odnoszą ci, którzy wiedzą, jak ten „napęd hybrydowy” wykorzystywać. Kiedy brać, a kiedy dawać. Zupełnie jak w networkingu.


Marka moja własna

W networkingu prowadzonym w sieci kluczową sprawą jest właściwe zbudowanie marki osobistej. Jeśli zrobimy to dobrze, ludzie sami będą się do nas zgłaszać w sprawie zleceń i współpracy. Od czego zacząć?


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Cztery sposoby na podatki

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!

Moda na single