Marketing


W reklamie świat nam nie ucieka

O zmianach, jakie do reklamy wniosła cyfryzacja, o poziomie współczesnych polskich kampanii marketingowych i o roli Effie Awards rozmawiamy z trojgiem wieloletnich jurorów tego konkursu, a zarazem cenionych ekspertów: Agnieszką Kosik, Grzegorzem Markowskim i Pawłem Patkowskim.


Doświadczenie ważniejsze niż reklama

Stopień zaufania do danej marki ma ogromny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Dlatego potrzeby użytkowników i ich doświadczenia z naszą marką stawiamy w centrum uwagi – mówi Andrzej Sowiński, dyrektor generalny Lenovo Polska, w rozmowie z Alicją Hendler.


Tropem głosu z sieci

Nikt, kto świadomie zarządza swoją marką, nie ignoruje dziś możliwości monitorowania internetu. Dzięki temu opiekujemy się swoim brandem taniej, trafniej, na wielką skalę, osiągając różne cele. Byle pamiętać, że do takiego monitoringu firma nie powinna podchodzić bezmyślnie.


Żeby markę było widać, słychać i czuć

Poprosiliśmy cenionych ekspertów od marketingu i zarazem jurorów tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards (w którym nagradza się najskuteczniejsze kampanie promocyjne), aby ustosunkowali się do najważniejszych dziś trendów w komunikacji marki. Jak te nowoczesne trendy efektywnie „zjeść”?


Dobra reklama, czyli jaka?

Niezależnie od rodzaju i charakteru działalności, każda firma musi posiadać przemyślany plan marketingowy, który skutecznie zareklamuje produkty lub usługi. Leo Burnett twierdził, że dobra reklama musi być prosta, niezapomniana, zapraszać do obejrzenia oraz dostarczać zabawy podczas jej odbioru.


Kluczowe dane za grosze

Jak tanio lub nawet za darmo pozyskiwać ważne dane, aby monitorować konkurencyjność swojego biznesu, jego efektywność i kondycję finansową?


Multimedialne narzędzia promocji

W natłoku reklam pojawiających się niemalże na każdym metrze powierzchni kwestią kluczową dla reklamodawców staje się odpowiedni dobór miejsca pod reklamę oraz przygotowanie takiej kreacji, która nie tylko zwracałaby uwagę, ale i przekształcała ich w czynnych nabywców. Doskonałym narzędziem do osiągnięcia tego celu stają się reklamy multimedialne. Umiejscowione w nieprzypadkowo wybranych lokalizacjach stają nieinwazyjną, estetyczną i skuteczną formą promocji.


Bądź cyfrowym lwem

Cyfrowe kompetencje dziś zapewniają firmom biznesową przewagę, a za kilka, kilkanaście lat będą decydować o ich być albo nie być. Cała gospodarka przenosi się do sfery cyfrowej i wszyscy klienci są lub będą za chwilę online – przestrzega Włodzimierz Schmidt, prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w rozmowie z Małgorzatą Remisiewicz.


Boisko wyobraźni

Często się okazuje, że skuteczne metody i narzędzia promocji nie muszą być drogie, a tym, co przesądza o jej sukcesie, jest oryginalność czy intrygujący pomysł.


Narzędzia skutecznej promocji

Jak nowocześnie promować swoją ofertę, by efektywnie walczyć z większą od siebie i bogatszą konkurencją? Z jakich narzędzi korzystać i które z nich może opanować laik? I wreszcie – na czym można zaoszczędzić, a w co zainwestować, żeby więcej osób o nas usłyszało i potem kupiło nasz produkt?


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Cztery sposoby na podatki

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!

Moda na single