Life Style


Pod włos

Żyjemy w epoce, w której coraz więcej pewników jest podważanych, a do debaty trafiają wciąż nowe, budzące emocje tematy. Potraktowanie ich „pod włos” może być nie tylko odświeżające dla umysłu, ale też przydatne w życiu, które coraz częściej wymaga od nas elastyczności myślenia.


Auta potrzebują dobrych gum

Pewnie nie każdy zdaje sobie sprawę, jak ważnym składnikiem samochodu są opony. Mają one wpływ nie tylko na przyczepność auta, ale także na nasze bezpieczeństwo, ale – odpowiednio dobrane – decydują też o komforcie jazdy i zużyciu paliwa. Wybierając nowe opony, warto więc dokładnie przyjrzeć się ich parametrom i przemyśleć zakup.


Więcej niż zysk

Odkryj bliską swemu sercu niszę rynkową, w której spełniałbyś się nie tylko jako przedsiębiorca. Do głosu właśnie dochodzi „marketing slow”, który stawia na autentyczność i wartości.


Samochód kształtuje wizerunek

Jak cię widzą, tak cię piszą. Wprawdzie zdrowy rozsądek podpowiada, że przy firmowym aucie najważniejsze są koszty i walory użytkowe, ale doświadczenie podpowiada, że nie ma to, jak zrobić świetne wrażenie swoim samochodem. Sprawdzamy, w jaki sposób konkretne modele kształtują wizerunek biznesu.


Jak znaleźć swój styl

Co to znaczy dobrze ubrany przedsiębiorca? To ktoś, kto na negocjacjach dotyczących miliona dolarów będzie wyglądał jak milion dolarów. Podpowiadamy, jak to zrobić.


Po co nam samochody autonomiczne?

Szybszy transport, mniej korków, mniejszy popyta na części zamienne. Ekspansja autonomicznych pojazdów może zgarnąć połowę rynku samochodowego.


Nie trzeba mieć auta, by nim jeździć

W Polsce w carsharingu dostępnych jest 4 tys. aut w 12 miastach. Co piąte z nich jest elektryczne. Ale modele biznesowe dopiero się wykuwają.


Co zyskamy dzięki elektromobilności?

Czyste powietrze, mniej hałasu, dostęp do bardzo nowoczesnych technologii i uniezależnienie się od importu ropy. Wszystko to można zyskać, zmieniając napęd ze spalinowego na elektryczny.


Proste recepty na trudne problemy

Chcesz być milionerem? Zanim sięgniesz po kolejny poradnik pełen cudownych rad pseudoekspertów, zastanów się, czy na pewno chcesz, aby to ich autorzy stali się milionerami. Jak więc odróżnić dobrą biznesową książkę od złej? W tej pierwszej nie ma magicznych zaklęć.


Ponadprzeciętne Polki

W tegorocznym zestawieniu Bisnode Index of Women Influence, obejmującym 13 europejskich krajów, Polska wypadła wyjątkowo dobrze. Zdystansowaliśmy królujące dotąd Słowenię i Węgry.


PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty