Know what


Szklany sufit zbyt często jest w głowach kobiet

Trzeba wybrać obszar, w którym się odnajdujemy, który jest dla nas pasją. To jest kluczowe, bo podejmujemy decyzję nie na 5 lat, tylko na 40. A zarządzania zawsze można się nauczyć – mówi Agnieszka Kłos, prezeska Provident Polska.


Domy z klocków to przyszłość

Dom w parę dni? Tyle trwa budowa budynków modułowych. Dziś klient musi tylko wybrać wzór i parametry z katalogu, a po kilku miesiącach dom przyjedzie z fabryki.


Powrót podatku od handlu. Będzie drożej

Majowy wyrok Sądu, organu TSUE, oznacza niemal pewny powrót podatku handlowego już od stycznia 2020 r. Sieci handlowe zapłacą setki milionów złotych miesięcznie, ale realny koszt może ponieść kto inny.


Koniec ery plastiku. Kto na tym zarobi

Coraz więcej firm chcąc pokazać swoją troskę o środowisko naturalne rezygnuje z jednorazowych produktów z tworzyw sztucznych i szuka ekologicznej alternatywy. Ci, którzy ją mają, już na tym zarabiają.


Wina bez alkoholu. Czy powtórzą piwny sukces?

Duża oferta piw bezalkoholowych nikogo już nie zaskakuje. Na rynku coraz śmielej poczynają sobie producenci win bez alkoholu. Do gry wchodzą już duzi gracze. Coś co wczoraj było niszą, dziś może być hitem.


Skok na szczyt

Ma 24 lata i właśnie kończy pisać pracę magisterską. Przy okazji zarządza jedną z największych firm HR-owych w Polsce. Jakub Stojek to nowy laureat programu CEO for One Month realizowanego przez grupę Adecco.


Zabukuj tatuaż

25-letni Mateusz Łagowski założył platformę InkSearch, która łączy artystów tworzących tatuaże, studia oraz klientów. Po roku działalności ma ponad tysiąc rezerwacji miesięcznie.


Lokal z widokiem na sprzedaż

Sprzedaż mieszkania potrafi być udręką. Twórca startupu SonarHome wynalazł rozwiązanie, dzięki któremu zrobisz to w siedem dni.


Jak tonie mięsny gigant

Jeszcze kilka miesięcy temu zakłady mięsne Henryk Kania były jednym z największych graczy na polskim rynku. Teraz firma nie ma za co zapłacić bankom i obligatariuszom i pilnie poszukuje gotówki, by całkowicie nie zamknąć działalności.


Biznes na ostrzu noża

W lesie pod Gliwicami znajduje się kuźnia Trollsky’ego, którego noże, z emblematem ostrej papryczki i czarnym śladem na ostrzu, sprzedają się na pniu, i to na wszystkich kontynentach. Jego kariera potwierdza, że dla rzemieślnika najważniejsza jest autentyczność.


 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty