Know how


Z poczucia odpowiedzialności

Coraz więcej polskich pracodawców i pracowników nie wyobraża sobie, że w ich firmie nie ma grupowego pracowniczego ubezpieczenia na życie. Nic dziwnego, bo ma ono dla obu stron mnóstwo zalet, potrafi nawet uratować przedsiębiorstwo przed bankructwem.


Uwaga! Kontrola skarbowa Komedia pomyłek

„Zaprosiłem tu panów w celu zakomunikowania im arcyniemiłej nowiny: jedzie do nas rewizor”. Tak zaczyna się ponadczasowa komedia Mikołaja Gogola. Słowa te mogą powtórzyć polscy przedsiębiorcy, na których skrzynki e-mailowe trafiają fałszywe e-maile z informacją o „zamiarze wszczęcia kontroli skarbowej”.


Patent na sukces

Wyróżniaj się lub zgiń! To hasło rzucił Jack Trout, współtwórca jednej z najważniejszych koncepcji marketingowych – pozycjonowania. Wymyśl więc własny znak, który będzie cię identyfikował i budował pozycję na rynku. A potem zarejestruj go w urzędzie patentowym. Podpowiadamy, jak to zrobić.


Kalendarium przedsiębiorcy

Kalendarium przedsiębiorcy


Najnowsze zmiany w przepisach gospodarczych

Co nowego w prawie? Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie? Kontynuujemy nasz cykl z informacjami najistotniejszymi z punktu widzenia przedsiębiorcy.


Firmowe auta do miasta

Małe miejskie auto dla firmy powinno być oszczędne, funkcjonalne i pakowne. Takich narzędzi pracy na czterech kółkach jest na rynku bez liku.


Firma pod nadzorem

Czujniki ruchu wszczepione w podłogę, czytniki linii papilarnych, zabezpieczone pomieszczenia i wszechobecne kamery – tak wyglądają kosztujące krocie systemy monitoringu w korporacjach. W małych firmach wystarczy jednak mądrze zaprojektowany zestaw kamer. Na to nie trzeba wydawać majątku.


Jak dobrze zmierzyć sprzedaż

Sprzedaż naszego sklepu internetowego może skoczyć nawet o 20–30 proc., jeśli będziemy mądrze korzystać z narzędzi do analizy i optymalizacji.


Klient pępkiem świata

Sieć McDonald’s kupuje właśnie za 300 mln dol. spółkę technologiczną Dynamic Yield, aby lepiej personalizować swoje menu. To jej największe przejęcie od 20 lat. A wszystko dla omnichannel i doświadczenia klienta.


Otwarty dialog się opłaca

Kiedy wdrażamy zmiany, usuwamy przeszkody na drodze do celu, poprawiamy jakość, efektywność – za każdym razem potrzebne są rozmowy ze współpracownikami. Tylko że często są trudne i nieraz źle się kończą. Nauczmy się więc prowadzić otwarty dialog.


Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty