Know how


Czucie i wiara czy szkiełko i oko, czyli o mierzeniu efektywności w content marketingu

Content marketing to ostatnio gorący trend w budowaniu komunikacji marketerów. Analizując polski rynek, widzimy, że działania content marketingowe zabezpieczają potrzebę niestandardowego angażowania grupy docelowej klientów. Pozwalają uzyskać bardzo dobre efekty w połączeniu z komunikacją stricte sprzedażową (np. zakup powierzchni reklamowej w modelu programatycznym). Czym są „dobre efekty” dla marketerów? Jak te efekty mierzyć? Czy w pomiarze efektywności content marketingu możemy stosować te same zasady jak przy standardowych narzędziach komunikacji, np. kampaniach?


Jak zdobyć kompetencje digitalowe

O edukacji w e-marketingu, certyfikacji umiejętności i procesie ciągłego pozyskiwania wiedzy rozmawiamy z Arturem Maciorowskim – trenerem DIMAQ i wiceprzewodniczącym Rady ds. Kompetencji przy IAB Polska.


ABC reklamy

Dlaczego w reklamach perfum często słychać francuskie akcenty, a w reklamach spożywczych nuty włoskie?


Startup w każdym z nas

O konieczności innowacyjnego podejścia do klienta, który stał się „konsumentem 360 stopni”, a także o tym, jak rewolucyjnych zmian wymaga to od sposobu, w jaki funkcjonują dzisiaj przedsiębiorstwa, rozmawiamy z Katarzyną Milanovic, general managerem Parfums Christian Dior na Polskę, Rumunię, Czechy i Słowację, a zarazem tegoroczną jurorką Effie Awards.


Technologia przyspiesza dematerializację płatności

Polska Bezgotówkowa to wyjątkowy program, który zmieni polski rynek płatności. Na jego pełne efekty poczekamy trzy lub cztery lata. Po kilku miesiącach wyniki są bardzo zadowalające.


Zaangażuj klientów dzięki digital signage

Digital signage to narzędzie, które umożliwia przekazywanie treści za pomocą specjalnego ekranu. Jego zastosowań może być wiele – od gastronomii przez retail i biuro po komunikację miejską. Obok dużych firm coraz częściej z tego typu rozwiązań korzystają przedsiębiorcy z sektora MŚP – mówi Mikołaj Bobiński, szef sprzedaży IT Enterprise w Samsung Electronics Polska.


Kalendarium przedsiębiorcy – wrzesień 2018

Kalendarium przedsiębiorcy – wrzesień 2018


Najnowsze zmiany w przepisach gospodarczych – wrzesień 2018

Co nowego w prawie? Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie? Kontynuujemy nasz cykl z informacjami najistotniejszymi z punktu widzenia przedsiębiorcy.


Na uboczu, a jednak w centrum zainteresowania

Restauracja czy sklep nie muszą mieć idealnej lokalizacji, aby zaglądało do nich wielu klientów. Używając narzędzi technologicznych, można znacznie zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą, nawet znajdując się na uboczu.


Dobre słowo kontra marchewka

Firmy chcą rosnąć szybciej niż rynek, więc stale podnoszą swoje cele sprzedażowe. By je osiągnąć, najczęściej wszystkich handlowców zagrzewają do działania na jedną modłę, nie bacząc na wyznawane przez nich wartości i ich potrzeby. A powinny o nich dbać jak o swoich najlepszych klientów.


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!