Know how


Sezon na reklamę, czyli specyfika działań marketingowych na rynku farmaceutycznym

Według raportu firmy IQVIA w ubiegłym roku Polacy wydali w aptekach 38,3 mld zł, czyli o 1,8 mld zł więcej niż w roku poprzednim. To już kolejny rok z rzędu, w którym Polacy biją rekord wydatków na lekarstwa. Rosnące wyniki sprzedaży produktów leczniczych to wyraźny sygnał dla firm farmaceutycznych, by produkować ich jeszcze więcej. W konsekwencji podaż przeważa nad popytem, a to z kolei znacznie przyczynia się do rywalizacji pomiędzy producentami leków – konkurencja jest tak duża, że walka o zainteresowanie i wzbudzenie potrzeby zakupowej u klienta wydaje się konieczna.


Rośnie zainteresowanie samochodami poleasingowymi

Pewne i sprawdzone auta po zakończonych kontraktach wynajmu długoterminowego od Carefleet.


Czy w email marketingu potrzebna jest strategia?

Komunikacja mailowa z klientami to podstawa w każdej firmie. Warto więc zastanowić się, czy prowadzi się ją w sposób przemyślany. O strategii email marketingowej, o tym, jak robić to dobrze, a czego unikać, opowiada specjalista, Marcin Kociuba z FreshMaila.


Pokaż to tak, aby sprzedać

Od tego, jak zaprezentujemy na stronie sklepu produkty i podejdziemy do pokazywania cen, zależy więcej, niż mogłoby się wydawać. Mówiąc krótko: chodzi o triki.


Sponsor daje, ale odbiera w podatku

Sponsoring pozwala przedsiębiorcy zwiększyć jego rozpoznawalność na rynku, a jednocześnie obniżyć płacony podatek. Przy optymalnej umowie faktyczny koszt udzielonego wsparcia może być dla niego prawie o połowę niższy.


Kalendarium przedsiębiorcy – styczeń 2019

Kalendarium przedsiębiorcy – styczeń 2019


Najnowsze zmiany w przepisach gospodarczych – styczeń 2019

Co nowego w prawie? Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie? Kontynuujemy nasz cykl z informacjami najistotniejszymi z punktu widzenia przedsiębiorcy.


Ten głos się opłaca

W świecie technologii mamy do czynienia z różnymi modami. W ostatnich latach na topie były obrazy 3D, rozbudowane kino domowe czy też pierwsze próby z wirtualną rzeczywistością. Teraz przyszedł czas na asystentów głosowych.


Ukontentować klienta contentem

„Content” to określenie, które zrobiło karierę w marketingu wraz z rozwojem internetu. Oznacza tzw. użyteczne treści, umieszczane najczęściej w sieci, które odpowiadają na potrzeby i zainteresowania potencjalnego klienta danej firmy. Jak jednak sprawić, by stosowanie contentu prowadziło do zwiększenia sprzedaży?


Mniejsi z mniejszymi

Coraz więcej mniejszych przedsiębiorców pragnie korzystać z pomocy zewnętrznych profesjonalistów od promocji. I to już nie tylko z usług agencji kreatywnych, ale też domów mediowych. Kiedy współpraca z tymi ostatnimi ma sens?


MyCompany Polska 01/2019
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Czy przenieść firmę za granicę