Know how


Efektywność idzie w parze z kreatywnością

Marketerzy są pod narastającą presją zwiększania zwrotu z inwestycji w komunikację i przekładają te wyzwania na swoich partnerów biznesowych. To wyraźny trend, w którym rozwój technologii może bardzo pomóc – mówi Paweł Patkowski, przewodniczący jury IAB Mixx Awards, najważniejszego konkursu branży digitalowej, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska. Rozmawiamy z nim o konkursie, a także rynku reklamy i trendach w komunikacji marketingowej.


Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta

Eksperci z firmy FreshMail przygotowali e-book „Wyróżnij się albo zgiń. Skuteczny email marketing na święta”, w którym krok po kroku wyjaśniają, jak przygotować kampanie mailingowe na zbliżający się okres.


Pokolenie milenium na rynku pracy. Czego oczekują i czy faktycznie tak trudno się z nimi dogadać?

Młodzi, wykształceni i pewni siebie. Żyją w „globalnej wiosce”. Mają wygórowane oczekiwania. Mówi się o nich: Pokolenie klapek iPodów. Dziś stanowią prawie połowę osób w wieku produkcyjnym, stając się dużym wyzwaniem dla employer brandingu.


Jak mieć więcej klientów?

Nie ma gotowego przepisu na sukces przyszłej firmy. Jednak są sposoby, aby od samego początku mieć więcej klientów. Na wstępie na pewno warto sprawdzić potencjał swojego pomysłu.


Jedyna taka inwestycja w Polsce

INFINITY Zieleniec ski & spa to nowoczesny aparthotel zlokalizowany na stoku narciarskim, w jednym z najbardziej popularnych ośrodków zimowych w Polsce – Zieleniec Ski Arena. Zakup apartamentu gwarantuje stopę zwrotu w wysokości 7 proc. w skali roku od zainwestowanej kwoty netto.


Big data a mały biznes

Słowo „dane” jest ostatnio odmieniane przez wszystkie przypadki, we wszystkich językach. Dane nazywane są walutą XXI w. Ale dlaczego właściwie powinniśmy je gromadzić i analizować?


Digital signage wpływa na decyzje zakupowe klientów

Wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar TNS w restauracjach sieci Gruby Benek pokazują, że treści prezentowane na ekranach digital signage mogą wpływać na zmianę decyzji zakupowych nawet co drugiego klienta. Świadczą o tym także dane sprzedażowe, które w przypadku konkretnej promocji wyświetlanej na ekranach digital signage przełożyły się nawet na 40-procentowy wzrost sprzedaży.


Zaczynamy przygodę z e-commerce

Kiedy już „na sucho” przemyślimy, jaki chcemy mieć sklep, czy jesteśmy w stanie odpowiednio zająć się klientami, przyjrzymy się, co inni robią dobrze, a co źle i wreszcie ustalimy, jaki będzie nasz model biznesowy – dopiero wtedy możemy świadomie wdać się w przygodę z e-commerce. A zaczniemy ją od domeny i hostingu.


Zanim cokolwiek zrobisz

Zabierając się za uruchomienie sklepu internetowego, powinniśmy wcześniej zdać sobie sprawę, czym on tak naprawdę jest. I być gotowi na technologiczne wyzwania – zresztą nie tylko na etapie jego powstawania – oraz na wszystkie konsekwencje jego istnienia, zwłaszcza związane z obsługą klienta.


Podatek od wyprowadzki

Jedną z najczęściej omawianych zmian podatkowych, które mają wejść w życie 1 stycznia 2019 r., jest tzw. exit tax, zwany potocznie podatkiem od wyprowadzki.


MyCompany Polska 11/2018
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!