Know how


Po co nam w ogóle reklama?

Pojęcie reklamy rozpowszechnione jest i znane na całym świecie. Jej popularność i masowy zasięg, mimo kilku znaczących wad, świadczą o tym, że jest to branża niezbędna dla współczesnego społeczeństwa.


Myślisz o biznesie w nieruchomościach? Sprawdź, czy to rozwiązanie dla Ciebie

Czynniki zewnętrzne, takie jak specyficzni klienci czy przekonania na lokalnym rynku, utrwalone przez konkurencję, nie wpływają na powodzenie w branży. Sukces gwarantuje motywacja oraz aktywne i systematyczne działanie. O planowaniu biznesu w nieruchomościach opowiada Agnieszka Dąbrowska, dyrektor ds. franczyzy we Freedom Nieruchomości.


Gaming dla wymagających

Gry komputerowe przestały być już tylko formą spędzania wolnego czasu, ale stały się istotnym elementem popkultury. Coraz większe zainteresowanie elektroniczną formą rozrywki sprawiło, że zarówno e-sportowcy, jak i amatorzy szukają rozwiązań, które pozwolą im zdobyć przewagę w zmaganiach z innymi graczami. Rozwój technologii spowodował, że na rynku pojawiły się rozwiązania, które zapewniają niespotykaną jakość i płynność wyświetlanego obrazu. Jednym z liderów w technologicznym wyścigu zbrojeń jest Samsung, który oferuje szeroką gamę zaawansowanych monitorów gamingowych i ultraszybkich dysków SSD.


Należyta staranność w ocenie organów podatkowych

Podatek VAT – ze względu na skalę występujących w jego zakresie nieprawidłowości – od dawna jest przedmiotem szczególnego zainteresowania ze strony organów skarbowych. Dlatego tak ważne jest zachowanie należytej staranności w transakcjach z kontrahentami.


Kalendarium przedsiębiorcy – lipiec–sierpień 2018

Kalendarium przedsiębiorcy – lipiec–sierpień 2018


Najnowsze zmiany w przepisach gospodarczych – lipiec–sierpień 2018

Co nowego w prawie? Czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie? Kontynuujemy nasz cykl z informacjami najistotniejszymi z punktu widzenia przedsiębiorcy.


Napoleońskie koncepty, czyli znajomość klienta

Analizy udanych kampanii reklamowych od zawsze prowadzą do wniosku, że najbardziej efektywne marketingowo są te firmy, które inwestują w lepsze rozumienie swoich klientów.


Od emocji do adaptacji

Odchodzenie pracowników czy przyjmowanie nowych to codzienność większości firm, zwłaszcza dziś, gdy łatwo znaleźć inną pracę. Tymczasem nawet drobna reorganizacja potrafi wpłynąć na biznes przedsiębiorstwa, a co dopiero zmiany w jego zespole. Jak nimi zarządzać?


Programy sektorowe: zdrowie i medycyna

Porządkując ofertę programów publicznych (głównie unijnych) pod kątem branż, przyglądamy się kolejnemu sektorowi, czyli „zdrowiu”. Ta kategoria pojawia się w wielu programach jako priorytetowa. I choć nie przekłada się to w podobnym stopniu na specjalne konkursy dla firm, w najbliższym czasie szykuje się ciekawy nabór.


Być na bieżąco w digitalu

O cyfryzacji reklamy i programie certyfikacji kompetencji digitalowych rozmawiamy z Ewą Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji IAB Polska.


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Cztery sposoby na podatki

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!