Dossier


Nest Bank gotowy na rewolucję

Wprowadzając nową bankowość elektroniczną, Nest Bank, jako pierwszy w Polsce, rozpoczął na taką skalę współpracę z fintechami. Zapowiada jednak, że to dopiero początek i zaprasza kolejne podmioty do współpracy.


Mobilna teraźniejszość i przyszłość

Nie ma wątpliwości, że bankowość mobilna w Polsce, która z roku na rok poszerza zakres swoich funkcjonalności, będzie wypierać system bankowości internetowej. Idea Bank stosuje technologie, które lokują go w czołówce tych zmian.


Szybcy i tani

Alternatywą dla mobilnej oferty tradycyjnych banków są coraz liczniejsze propozycje fintechów – z licencją bankową lub bez. Niektóre z nich z rozmachem zdobywają klientów w całej Europie, a w tym roku dotarły również do nas.


Mobilne bankowanie mamy we krwi

Nowoczesne technologie stosowane w bankowości padają w Polsce na podatny grunt – to wiemy od dawna. Nie dziwi więc, że z otwartymi ramionami witamy także rozwiązania mobilne.


Koło zamiast linii

Gospodarka o obiegu zamkniętym może być ratunkiem dla naszej planety. Coraz lepiej rozumie to biznes (szczególnie duży) – kluczowy dla powodzenia całej sprawy, ale do przełomu jeszcze daleka droga.


Wyższa jakość relacji

Dążenie do poprawy poziomu życia osobistego i zawodowego pracowników jest jednym z priorytetów etycznego, odpowiedzialnego biznesu. Dla mądrych firm jest to także jedno z najważniejszych narzędzi przewagi konkurencyjnej.


Odpowiedzialność 2.0

Społeczna odpowiedzialność biznesu zmienia się na naszych oczach. Firmy nie tylko wszczepiają zasady CSR do swych strategii, ale czynią z nich wręcz sedno swojej działalności.


Poza niezbędnymi, także wyjątkowe

Niejeden przedsiębiorca dojrzewa do myśli, że ma dużo do stracenia, uczy się przewidywać ryzyka i ich konsekwencje. Zastanawia się, co może się stać z jego rodziną, biznesem, domem, co zrobić na wypadek, gdy nie będzie zdolny do pracy. Siłą rzeczy zastanawia się też, czy się nie ubezpieczyć.


Panorama rynku ubezpieczeń

Oferta ubezpieczeń dla MSP zaczęła się robić coraz bardziej kompleksowa i elastyczna – bo takiej właśnie ochrony szukają przedsiębiorcy. Ale nie tylko to się zmienia w ich relacjach z ubezpieczycielami.


Siła w grupie

Tańsze zakupy, bardziej rentowna czy większa sprzedaż, realizacja biznesowej strategii, wzmocnienie branży – to cele, dla których przedsiębiorstwa tworzą grupy zakupowe, konsorcja, kooperatywy, klastry. Rzecz jasna te wspólne inicjatywy mają sens, jeśli ich członkowie mogą sobie zaufać, a one same są dobrze zarządzane.


MyCompany Polska 01/2019
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty

Czy przenieść firmę za granicę