Dossier


7 grzechów głównych organizatorów programów lojalnościowych

Aby działania lojalnościowe były skuteczne, muszą być przemyślane, spójne ze strategią danej firmy i konsekwentnie realizowane. Choć w teorii wydaje się to proste, w praktyce przedsiębiorcy często wpadają w pułapkę pochopnie podejmowanych decyzji albo błędnego wyobrażenia o potrzebach swojej grupy docelowej. Co jeszcze utrudnia skuteczną realizację programów lojalnościowych?


To już nie tylko przyszłość

Deweloperzy, zachęceni zwłaszcza przez młodszą część swojej klienteli, coraz częściej realizują w polskich miastach inwestycje spełniające wymogi zrównoważonego rozwoju, sięgają po najnowsze technologie, podnoszą coraz wyżej poprzeczkę. Nie tylko w domach czy mieszkaniach, ale wręcz na całych osiedlach.


Miasto po godzinach

Polskie miasta, jako miejsca, w których nie tylko mieszka się i pracuje, ale także aktywnie spędza wolny czas, stają się coraz bardziej interesujące. Czytaj: inteligentne.


Przez ulice mego miasta mknę

Do pracy, na ważne spotkanie, do kina czy lekarza podążamy arteriami miast, czyli ulicami. Ruch nie zawsze sprawnie nimi płynie, czemu pomagają zaradzić zmyślne technologie.


Gdy mały gracz zaczyna eksportować

Wchodzenie na inne rynki to biznesowa szansa, ale i spore ryzyko. Małe i średnie firmy mają przy tym gorzej niż większe, choćby dlatego, że trudniej im zdobyć dofinansowanie eksportu czy zabezpieczyć transakcje. W ofercie polskich banków są jednak propozycje interesujące także dla nich.


Małe firmy oczekują od banków coraz więcej

MSP są najliczniejszą grupą przedsiębiorstw w kraju. Mają przy tym swoje specyficzne potrzeby związane z sektorem finansowym i rosnące wobec niego wymagania. Banki zaczęły w końcu na nie odpowiadać, a ich oferta z roku na rok robi się ciekawsza.


Dane – nowa waluta w biznesie

Gromadzenie i analiza danych, które firma uzyskuje dzięki prowadzeniu programu lojalnościowego, to ogromna wartość dodana dla każdego przedsiębiorstwa. Jednak nie wszyscy organizatorzy zdają sobie sprawę z potencjału biznesowego, który drzemie w informacjach dobrowolnie przekazywanych przez uczestników. Do czego mogą się przydać i jak efektywnie je wykorzystywać?


Skuteczna komunikacja w programach lojalnościowych

Zbudowanie trwałej relacji z uczestnikami programów lojalnościowych zależy w dużej mierze od odpowiedniej komunikacji – jej treści, formy i częstotliwości. Jednak organizatorzy często marginalizują jej znaczenie, kładąc nacisk na atrakcyjne nagrody i formułę programu. Tymczasem to właśnie komunikacja może zadecydować o sukcesie lub porażce całego przedsięwzięcia. Jak zatem mówić do uczestników, aby chcieli słuchać?


Leasingowa alternatywa

Alternatywą dla zakupu z kredytu bankowego jest skorzystanie z leasingu operacyjnego lub wynajmu.


Porównywarka, czyli auto za raty

Kredyt, leasing operacyjny czy wynajem długoterminowy? Które rozwiązanie jest bardziej korzystne, gdy przedsiębiorca potrzebuje samochodu dla firmy, ale nie chce go kupować za gotówkę?


Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Cztery sposoby na podatki

Zamiast dziel i rządź - mnóż i zarządzaj!

Moda na single