Zarządzanie

Odpowiedzialny biznes – raport CSR Provident Polska

SHUTTERSTOCK

Provident Polska zaprezentował drugi raport społecznej odpowiedzialności. Głównymi tematami analizy są działania firmy na rzecz etyki, odpowiedzialnego pożyczania oraz dialogu z interesariuszami. Kluczową rolę odgrywa również szeroki obraz całego sektora po wprowadzeniu przepisów regulujących ten rynek. 

Raport obejmuje lata 2014–2015, kiedy trwały prace związane z regulacją sektora, zwieńczone wprowadzeniem przepisów porządkujących rynek i zwiększających bezpieczeństwo konsumentów. – Pomimo dynamicznych zmian w sektorze pożyczkowym niektóre rzeczy pozostają niezmienne. Inicjatywy podejmowane przez Providenta mają na celu promowanie odpowiedzialnych postaw w branży pożyczkowej z naciskiem na dialog i angażowanie interesariuszy, tworzenie standardów oraz działania edukacyjne skierowane do klientów i całego rynku – podkreśla Patrycja Rogowska-Tomaszycka, dyrektor ds. korporacyjnych, członek zarządu. 

Analiza szczegółowo przedstawia wszystkie inicjatywy podejmowane w Polsce, dotyczące promowania etycznych postaw. Jednak, jak podkreśla Małgorzata Domaszewicz, kierownik ds. CSR: – Raport CSR jest dla nas czymś więcej niż standardowym zapisem aktywności. To potwierdzenie przejrzystości w relacjach ze wszystkimi interesariuszami., którzy mają wpływ na sposób prowadzenia naszej działalności biznesowej i strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. 

Raport społecznej odpowiedzialności Provident Polska został zgłoszony do konkursu organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu pod patronatem m.in. Ministerstwa Rozwoju i Federacji Konsumentów na najlepszy raport społeczny. Internauci mogą głosować na najlepsze raporty do 16 września. Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie www.raportyspoleczne.pl.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty