Inwestycje

PARP uruchamia konkurs Go to Brand

SHUTTERSTOCK

100 mln zł na promocję marek produktowych trafi do firm reprezentujących branże o największym potencjale eksportowym. 

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchamia konkurs, którego celem jest budowanie Marki Polskiej Gospodarki za granicą poprzez wsparcie firm w promowaniu marek produktowych oraz rozwijaniu działalności eksportowej. Oferta kierowana jest do przedsiębiorców reprezentujących wybrane sektory gospodarki, którzy chcą uczestniczyć w branżowych programach promocji, koordynowanych przez Ministerstwo Rozwoju. Nabór wniosków potrwa od 24 czerwca do 5 sierpnia.

Konkurs skierowany jest do przedsiębiorców reprezentujących siedem branż, dla których zatwierdzone zostały programy promocji, tj. sprzęt medyczny, kosmetyki, IT/ICT, jachty i łodzie, meble, polskie specjalności żywnościowe oraz usługi prozdrowotne. Wskazane sektory wpisują się w założenia Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS), a ze względu na wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań zostały uznane przez resort rozwoju za sektory podnoszące konkurencyjność polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej.

Konkurs jest prowadzony w ramach Poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand”, które jest finansowane ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014–2020. Kwota przeznaczona na dofinansowanie w tej edycji konkursu wynosi  100 mln zł.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.poir.parp.gov.pl

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty