Materiał Partnera

IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji

fot. materiały prasowe

 

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online.

Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Pierwsza edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych nowoczesną komunikacją już 26 marca w Warszawie!

 – O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. – mówi Paweł Modzelewski, 24/7 communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska. 

Podczas wydarzenia:

Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.

Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i Public Relations.

Poznasz potencjał związany wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną. 

Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring Sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.

 

Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:

• marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,

• pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,

• PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,

• osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.

 

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska, Solski Communications; Paweł Modzelewski, 247Communication; Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint; Michał Górecki;  Katarzyna Czajkowska, 247Communication; prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło; Agnieszka Jagusiak, Lightscape; Maciej Wernicki, Up&More; Weronika Seweryn, Lightscape; Agata Staniszewska, Agora.

Zapraszamy do udziału w badaniu przygotowanym przez Grupę Roboczą Public Relations przy IAB Polska. Jego celem jest poznanie opinii specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem i komunikacją na temat budowania strategii komunikacji zintegrowanej. Wnioski z badania zostaną przedstawione na konferencji IAB HowTo PR. Link do ankiety dostępny jest TUTAJ.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. 

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych. 

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

25 najlepszych polskich startupów

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?