Social media

6 zasad działania na LinkedIn

fot. Adobe Stock

Prowadzenie działań na LinkedIn nie jest łatwe. Znając kilka zasad, rozbudujesz system działań dostosowany do swoich potrzeb i możliwości.

Będąc aktywnym na LinkedIn, zyskasz przewagę nad 90 proc. użytkowników tego serwisu w Polsce, którzy tylko czytają publikacje innych. Zastanawiasz się, czy ten portal jest już skuteczny w naszym kraju? Tak! Okazuje się, że wśród biernych użytkowników LinkedIn są osoby zajmujące najwyższe stanowiska w firmach. Warto potraktować ten kanał, jako miejsce w którym możesz się pokazać i zdobyć nowych klientów. Co jest najważniejsze?

1. Nastawienie

Wdrożenie nowego narzędzia wymaga czasu i jest absorbujące. Rezultaty nie przyjdą od razu. Z naszego doświadczenia wynika, że pierwsze efekty przychodzą zwykle po trzech miesiącach. Obok zaangażowania, potrzebna będzie cierpliwość.

2. Cel

Ważne, byś wiedział, po co jesteś na LinkedInie. Być może twoja odpowiedź będzie szybka: „chcę więcej sprzedawać!”. W takim przypadku musisz się zastanowić, jakich klientów chciałbyś pozyskać. 

Może chcesz mieć po prostu większą rozpoznawalność w branży, więcej zaproszeń na konferencje, a może szukasz pracowników?

Określenie dokładnego celu na początku twojej przygody bardzo ci pomoże. Żeby poszukać inspiracji, zobacz, jak to robią inni. Wykorzystaj do tego wyszukiwarkę w portalu lub jedno z dostępnych narzędzi, np. Sales Navigator.

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

25 najlepszych polskich startupów

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?