Wydarzenia

BNI Global Convention po raz pierwszy w Europie

fot. materiały prasowe

W dniach 6-9 listopada br. w Warszawie odbyła się międzynarodowa konferencja - BNI Global Convention, dotycząca rozwoju biznesu w oparciu o rekomendacje, dedykowana przedsiębiorcom należącym do BNI. BNI Global Convention gromadzi co roku kilka tysięcy uczestników z kilkudziesięciu krajów. Dopiero po raz drugi w historii wydarzenie zostało zorganizowane poza Stanami Zjednoczonymi a po raz pierwszy w Europie. 

- To bardzo duże wyróżnienie dla Polski i Warszawy, że możemy gościć u siebie BNI Global Convention. Nasza kandydatura pokonała kilka bardzo prężnych ośrodków biznesowych i miejskich, dzięki czemu możemy gościć na konferencji ponad 2500 właścicieli firm z całego świata. Z badań przeprowadzonych przez BNI jasno wynika, że aż 98 proc. przedsiębiorców uważa, że rekomendacje są ważne w rozwoju firmy, jednocześnie tylko 3 proc. z nich ma na to strategię. Dlatego jestem dumny, że coraz więcej przedsiębiorców, w ramach BNI, współpracuje ze sobą i pomaga sobie w rozwijaniu firm - powiedział Ryszard Chmura, Prezes zarządu BNI Polska. 

Globalna konferencja to szereg wartościowych wykładów, praktycznych szkoleń i licznych sesji networkingowych, jak i spotkań przedsiębiorców. Mogli oni wziąć udział w kilkudziesięciu prelekcjach głoszonych przez odnoszących sukcesy biznesmenów, m.in.: Henry’ego McGoverna – założyciela AmRest, najszybciej rosnącej sieci franczyzowej i restauracyjnej w Europie.

- Polska może być dumna z przedsiębiorczości swoich obywateli i rozwoju średniego i małego biznesu. Wierzę, że organizacja BNI Global Convention w Polsce przyczyni się do dalszego wzrostu poszczególnych firm i know-how polskich przedsiębiorców – powiedział Graham Weihmiller, Prezes BNI, który odpowiada operacyjnie za ponad 70 krajów na świecie, wdrażając plan poprawy jakości i dalszego wzrostu liczby przedsiębiorców w BNI.

Jak poinformowano podczas konferencji, celem organizacji w Polsce jest utworzenie Grup BNI w każdym mieście w Polsce i tym samym zrzeszanie 30 tys. firm, tj. 1 proc. MŚP. 

- Pozyskiwanie nowych klientów, walka z konkurencją o zlecenia, zarządzanie pracownikami czy wpadnięcie w pułapkę małej skali to najczęstsze wyzwania, jakie stają przed polskimi przedsiębiorcami. Dlatego idea współpracy w biznesie, dzielenie się kontaktami czy wymiana wiedzy i doświadczeń spotyka się z uznaniem już ponad 260 tysięcy właścicieli firm na świecie i ponad 2500 w Polsce. Dołączając do BNI, przedsiębiorcy nie działają sami. W lokalnych grupach wspierają się w pozyskiwaniu nowych klientów, podwykonawców i generowaniu dodatkowego przychodu dla swoich firm - dodał Ryszard Chmura.

BNI (ang. Business Network International) największa na świecie organizacja rekomendacji biznesowych, opierająca swą działalność na marketingu rekomendacji i efektywnym networkingu., zrzeszająca ponad 260 000 przedsiębiorców w ponad 70 krajach na całym świecie. Została założona w 1985 roku w USA przez Ivana Misnera. 

BNI w Polsce zrzesza 2500 przedsiębiorców w 72 grupach. Grupy działają w 27 miastach Polski, takich jak m.in.: Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Bydgoszcz, Toruń, Rzeszów, Łódź, Włocławek, Białystok, Lublin czy Bielsko-Biała. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Członkowie BNI w Polsce przekazali sobie rekomendacje o wartości 471 mln zł netto. Każdy Członek BNI, w ciągu ostatnich 12 miesięcy, pozyskał z rekomendacji średnio 244 054 zł netto dodatkowego przychodu dla swojej firmy.

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

25 najlepszych polskich startupów

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?