Handel

Castorama przyspiesza z cyfrowymi inwestycjami

fot. materiały prasowe

 

Castorama Polska właśnie otworzyła swój 80. sklep. Jak deklaruje Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska, ekspansja sieci sprzedażowej wiąże się z nowymi projektami w sferze cyfowej.

 

2019 r. jest kolejnym rokiem intensywnego rozwoju i dynamicznych zmian w Castorama Polska. Firma stawia na większą dostępność sklepów, jakościową ofertę, nowe technologie oraz zrozumienie potrzeb klienta.

- To dopiero początek zmian. W nadchodzących miesiącach jeszcze bardziej przyspieszymy – zapowiada Sebastien Krysiak, dyrektor generalny Castorama Polska. 

Tylko w tym roku firma uruchomiła 4 nowe obiekty handlowe w całej Polsce. Najmłodszy z nich – w Ciechanowie – otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada. Tym samym sieć sklepów należących do Castorama osiągnęła liczbę 80. Nowe i zmodernizowane w ostatnich miesiącach obiekty powstają w zgodzie z odmienionym formatem marki, który pociąga za sobą inwestycje w proekologiczne rozwiązania, jak chociażby oświetlenie ledowe.

Inwestycje w Castoramie to także rozwój nowych gam produktów.  W połowie roku firma przedstawiła założenia swojej nowej marki GoodHome. To jedna z kilku marek własnych dostępnych w sieci.

Jednym z flagowych projektów w tym roku, był dla Castoramy rozwój w kanale digital. Firma zdecydowała się na daleko idące inwestycje i zmiany w tym obszarze. Na pierwsze miejsce wysuwa się istotne przyspieszenie usługi Click&Collect, czyli zamów on-line i odbierz w sklepie. Obecnie czas realizacji takiego zamówienia trwa do 2 godzin. 

Na przestrzeni lat wprowadzono także nowe aplikacje mobilne dla systemów Android i iOS, które pozwalają na dostęp z każdego urządzenia mobilnego do aktualnej oferty produktowej, promocji oraz sprawiają, że składanie zamówień staje się jeszcze łatwiejsze i szybsze.

Kolejne rozwiązania ułatwiające życie klientom i poprawiające ich doświadczenia zakupowe znajdują się w fazie testów. Jednym z nich jest pilotażowy system nawigacji wewnątrz sklepowej uruchomiony w obiekcie Poznań Komorniki. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu wykorzystującemu komunikację między oświetleniem w sklepie a smartfonem i aplikacją, umożliwia szybsze i prostsze odnalezienie produktów na półce. Castorama pamięta także o klientach, którzy chcą sami, w dogodnym dla siebie momencie, dostarczyć produkty do swoich mieszkań, domów, ogrodów. Dla takich klientów, uruchomione zostały usługi i aplikacje TrafiCar i CityBee, gdzie każdy posiadacz prawa jazdy kategorii B może bez przeszkód skorzystać z możliwości przewiezienia nawet największych zakupów.

– Przyświeca nam ambitny cel – osiągnięcie doskonałości w obsłudze klienta oraz zwiększenie dostępności naszej oferty w nowych lokalizacjach. To właśnie z myślą o tysiącach osób odwiedzających każdego dnia sklepy Castorama w całej Polsce zmieniamy się i wprowadzamy kolejne udogodnienia. Chcemy stać się dla nich jeszcze lepszym partnerem w realizacji ich projektów związanych z poprawą warunków mieszkaniowych, budową, remontem oraz dekorowaniem wnętrz i aranżacją ogrodów. Sukces ten, nie byłby możliwy bez zaangażowania i wysiłku naszych koleżanek i kolegów, którzy każdego dnia pomagają klientom w realizacji ich projektów - dodaje Sebastien Krysiak.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?