Wydarzenia

Homo Innovaticus. Zapowiedź

fot. materiały prasowe

Homo Innovaticus to człowiek ciekawy świata, skupiony na rozwoju i wyznaczaniu nowych granic. Dlatego podczas spotkania w Dentsu Aegis Network porozmawiamy o tym, jak przełożyć te cechy na pracę z nowymi technologiami. Opowiemy o trendach, predykcjach na nadchodzące lata i o tym, jak technologię ujarzmić i stworzyć dla niej odpowiedni kontekst w odniesieniu do marki. Wraz z zaproszonymi gośćmi połączymy prezentacje merytoryczne z inspiracjami z całego świata.

Różnorodność technologii i jej zastosowań sprawia, że najważniejszym elementem pracy z nią staje się kontekst, w jakim osadzamy planowane działania. Dzięki doświadczeniu w pracy z różnorodnymi markami zawsze na pierwszym miejscu stawiamy narrację oraz odpowiednie dopasowanie rozwiązań technologicznych do wyzwań stawianych nam przez klientów.

Retailtainment – interaction beyond experience

Jak wykorzystać nowe technologie, by zachwycić konsumentów.

XR to rule them all

Rozszerzenie rzeczywistości a poszerzenie percepcji marki.

AI & 3D printing – new means of creation

Automatyzacja w kreacji – czy jeszcze w czymś jesteśmy niezastąpieni?

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu branżowym, podczas którego będzie można dowiedzieć się:

• Jak umiejętnie używać technologii, by zwracała uwagę innowacyjnością, ale zarazem była niewidoczna tam, gdzie zachodzi taka konieczność

• Jak zmienia się podejście konsumenta do technologii i co je warunkuje

• Czym jest XR i dlaczego powoli staje się nową rzeczywistością

• Jak technologia współgra z procesem ideacji

• Dlaczego nie powinniśmy obawiać się sztucznej inteligencji i jak możemy ją oswoić

• Jak połączyć omnichannel z wykorzystaniem fizycznych technologii oraz personalizacją w punkcie sprzedaży

• Dlaczego druk 3D jest przyszłością

• Jakie trendy technologiczne będą dominowały na rynku w nadchodzących latach

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?