Nieruchomości

Apsys Polska rozszerza działalność o rynek powierzchni biurowych

 

Apsys Polska, firma zarządzająca niemal 1 000 000 mkw. powierzchni w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce, poszerza dotychczasowy zakres swoich kompetencji. Firma zamierza dostarczyć nową wartość na rynku usług zarządczych w sektorze obiektów biurowych. W tym celu powołała nowy Dział Office Management, który uzupełni ofertę biznesową firmy. 

- To kolejny ważny krok w realizacji globalnej strategii Grupy Apsys. Ponieważ możemy pochwalić się najwyższym standardem jakości usług zarządczych w zakresie prowadzenia obiektów komercyjnych, planujemy wprowadzić na rynek powierzchni biurowych wypracowane przez nas przez lata kompetencje i unikalne wartości. Opracowany przez nas kompleksowy program zarządzania nieruchomościami biurowymi, obejmuje nie tylko bieżące utrzymanie budynków, ale również działania optymalizujące koszty jego funkcjonowania czy  podnoszące wartość nieruchomości. W Apsys nigdy nie zapominamy o ludziach, dlatego ważną część programu stanowią działania skoncentrowane na komforcie użytkowników obiektów biurowych – mówi Benoit Charles, prezes Apsys Polska.

Nowo powołany dział, prowadzony przez eksperta z sektora office management, będzie świadczył szeroki wachlarz usług dla nieruchomości biurowych. Kompleksowa obsługa koncentruje się na trzech kluczowych dla funkcjonowania obiektów biurowych obszarach: podnoszeniu wartości nieruchomości, bieżącym jej utrzymaniu oraz tworzeniu przyjaznego „community”. W każdym z tych obszarów Apsys oferuje szereg działań i narzędzi, których celem jest m.in. optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, techniczne utrzymanie obiektu na jak najwyższym poziomie, budowanie długofalowych planów rozwoju nieruchomości i zarządzanie majątkiem, prowadzenie inicjatyw z obszaru zrównoważonego rozwoju oraz procesów certyfikacji środowiskowej (certyfikaty Leed, Breeam, WELL, standardy ISO) czy lojalizacja ostatecznych użytkowników budynków biurowych.

- W Apsys Polska rozumiemy, że budynek biurowy to zarówno inwestycja, która ma przynosić zyski właścicielowi, jak również element miejskiego ekosystemu oraz miejsce pracy – po domu drugie co do ważności miejsce w życiu człowieka. Wiemy, jak wypełnić wszystkie wynikające z tego zobowiązania. Czerpiąc wiedzę z dwóch dekad doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych, każdorazowo staramy się tworzyć wartość dodaną do zarządzanych przez nas przestrzeni. Mamy doświadczenie w budowie swoistego community i kreowaniu doświadczeń klientów, a wszystkie realizowane przez nas projekty uwzględniają lokalne potrzeby społeczno-ekonomiczne – dodaje Benoit Charles.

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?