Handel

Biedronka idzie we franczyzę w małych miastach [TYLKO U NAS]

fot. materiały prasowe

Sieć Biedronka zamierza mocniej wejść w segment franczyzowy. Jak tłumaczy w komentarzu dla mycompanypolska.pl Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Biedronka, firmie zależy szczególnie na współpracy z przedsiębiorcami z mniejszych miast.

15 października w oficjalnym komunikacie Biedronka poinformowała o udziale w zbliżających się Targach Franczyzy. Ewa Micińska w komentarzy dla mycompanypolska.pl zdradziła, że sieć szczególnie poszukuje franczyzobiorców w miejscowościach liczących od 3 do 5 tys. mieszkańców.

- Sklepy franczyzowe są jednym z elementów rozwoju naszej sieci. Poprzez obecność na tegorocznych Targach Franczyzy Biedronka chce mocniej zasygnalizować chęć współpracy z Partnerami Biznesowymi. Nie stawiamy sobie żadnych ograniczeń co do liczby placówek w tym modelu. Partner, który chciałby prowadzić sklep naszej sieci powinien dysponować odpowiednim lokalem, najchętniej w miejscowości liczącej od 3 do 5 tys. mieszkańców i możliwościami przystosowania go do standardów naszej sieci. Jeśli chodzi o rozmiar takiego lokalu: preferujemy placówki o wielkości ponad 400 mkw. - komentuje.

Firma nie ujawnia dokładnych zasad współpracy, ale jak deklaruje Ewa Micińska, sieć Biedronka wyposaży sklep oraz ladę tradycyjną oferującą świeże mięso, wędliny i sery we wszystkie potrzebne urządzenia. - Przekazujemy też nasze know-how i na bieżąco wspieramy działalność handlową w zakresie marketingu: reklam, akcji lojalnościowych i promocji. Każdy partner oraz jego personel zostanie też przeszkolony w zakresie standardów naszej sieci - dodaje.

Pierwszy sklep prowadzony przez Partnerów Biznesowych Biedronka otworzyła ponad 10 lat temu. Obecnie w całym kraju jest to ok. 70 placówek.

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?