Zarządzanie

Jak online dotrzeć bezpośrednio do klienta? – spotkanie dla przedsiębiorców

Kolejne wydarzenie Polish Business Club przed nami. Tym razem, we współpracy z firmą Marketplanet, przedstawione zostaną narzędzia, dzięki którym można w łatwy sposób powiększyć grono klientów. Spotkanie odbędzie się 25. listopada w warszawskim Businessman Institute.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. jak wykorzystać możliwości portali online dla firm do badania rynku i dotarciu do klienta? Jakie są trendy w zakupach polskich firm online? Jak atrakcyjnie zaprezentować swoją ofertę online przed potencjalnymi klientami? Jak poszerzyć możliwości swojego systemu CRM i efektywniej zarządzać sprzedażą?

Polish Business Club co miesiąc organizuje wydarzenia, które mają na celu promowanie przedsiębiorczości i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych. Najbliższe spotkanie odbędzie się  25. listopada w Businessman Institute (Trakt Lubelski 40A). Spotkanie rozpocznie się o godzinie 14:00.

Prelegentami będą: Bartłomiej Pomianowski, Project Manager w firmie Marketplanet odpowiedzialny za rozwój biznesowy portalu OnePlace oraz współpracę z działami zakupów w celu optymalizacji ich procesów oraz łańcucha dostaw. Zdobył doświadczenie zarówno w projektach wdrożeniowych m.in. dla Poczty Polskiej, GPP, Tauron Polska Energia, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, banku Santander jak i  w projektach doradczych i szkoleniowych.

Karolina Kruba, Marketing Manager w firmie Marketplanet. Odpowiada za realizację strategii marketingowej w firmie. Zaangażowana w projekty promocji odpowiedzialnych zakupów w firmach. Realizuje projekty badawcze w obszarze wykorzystania rozwiązań informatycznych przez firmy w obszarze łańcucha dostaw. 

Specjaliści opowiedzą w swoim wystąpieniu o:

  • trendach na rynku zakupów internetowych w obszarze B2B,
  • prezentacji nowych możliwości dotarcia do klienta przy wykorzystaniu kanału online na przykładzie Marketplanet OnePlace,
  • sprawdzonych metodach na promowanie firmy i portfolio online,
  • współpracy z działem zakupów - jak nie bać się przetargów największych firm w Polsce.

Agenda spotkania:
13:45 – Rejestracja na wydarzenie
14:00 – Rozpoczęcie wydarzenia
Przedstawienie idei, celów i kierunków rozwoju Polish Business Club
14:30 – Przedstawienie  uczestników spotkania (jedna minuta – jedna osoba)
15:00 – Krótka przerwa networkingowa
15:15 – Karolina Kruba i Bartłomiej Pomianowski – Jak online dotrzeć bezpośrednio do klienta?
16:15 – BusinessLunch & networking
17:00 – Zakończenie spotkania – rozmowy kuluarowe

Każdy uczestnik spotkania będzie miał możliwość prezentacji swojej firmy przed pozostałymi obecnymi, prowadzenia networkingu i wysłuchania prelekcji. Rejestracja uczestników jest możliwa pod tym adresem. Opłata za uczestnictwo (uwzględniająca dwudaniowy posiłek) to 70 zł brutto (przy rejestracji do 17.11), 80 zł brutto (przy rejestracji do 24.11) lub 100 zł brutto (opłata na miejscu, w dniu wydarzenia). Spotkanie jest otwarte dla wszystkich, nie tylko dla członków PLBC.

"My Company Polska" jest patronem medialnym spotkania.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty