Wydarzenia

Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019 zakończone 

fot. materiały prasowe

Ponad 180 projektów zostało zakwalifikowanych do udziału w trzynastej edycji IAB MIXX Awards - konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. W połowie października rozpoczyna się etap obrad jury, które na drodze głosowania i obrad wyłoni nominowanych. Poznamy ich do 12 listopada 2019 roku. Gala rozdania nagród odbędzie się pod koniec listopada w Warszawie.  

IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów.

– Tak duża liczba zgłoszonych kampanii ogromnie nas cieszy. Odzwierciedla także historyczny moment, w którym wydatki reklamodawców na internet w Polsce przekroczyły wydatki na telewizję (badanie IAB/PwC AdEx Q1’12019 ). Wraz z dynamicznym rozwojem naszej branży  rośnie też odpowiedzialność za jakość działań na rynku reklamy internetowej. Zwycięskie projekty, które wyłaniamy w IAB MIXX Awards przyczyniają się do jej podnoszenia poprzez wskazywanie najlepszych praktyk i kierunków rozwoju - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

- Dobrym obrazem sytuacji rynkowej jest popularność konkretnych kategorii IAB MIXX Awards. Pod tym względem swój bardzo udany debiut zaliczyła nowo wprowadzona w tym roku kategoria Content Marketing. To w niej otrzymaliśmy najwięcej zgłoszeń. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też kategorie Best Use of Social Media oraz Innovation & Smart Solution  – dodaje Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.

Projekty zakwalifikowane do konkursu zostaną poddane ocenie jury, w skład którego wchodzi kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych. Eksperci będą rozpatrywać projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor-firma PwC.

- W IAB MIXX Awards szukamy kampanii unikatowych. Muszą nie tylko najefektywniej zachęcać do interakcji z marką czy prezentować najskuteczniejsze rozwiązania, ale przede inspirować i wskazywać kierunki rozwoju branży. Takie wybitne kampanie mają szansę na złotą statuetkę. Wzorem lat ubiegłych nie zamierzamy stosować taryfy ulgowej, więc już sama nominacja w konkursie to ogromne wyróżnienie dla twórców projektu – komentuje Anna Iller, Branded Content Manager, Allegro, przewodnicząca jury IAB MIXX Awards 2019.

Nominacje w 16 kategoriach zostaną ogłoszone do 12 listopada br., a pod koniec tego miesiąca statuetki trafią do rąk tych, którzy dziś liczą się w reklamie. Podczas MIXX Awards zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies  kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji przedstawione zostaną na początku listopada.

Partronem medialnym jest My Company Polska.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?