Wydarzenia

Marketingowe case studies OLX, IKEA i PepsiCo na jednej konferencji

fot. Adobe Stock

5–6 listopada 2019 w hotelu Gromada Centrum marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Dwa intensywne dni, 16 wystąpień doświadczonych praktyków, ponad 20 prelegentów, zwycięskie kampanie Golden Arrow i trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia. Forum jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro. Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Dla kogo przeznaczona jest ta konferencja?

Dla każdego, kto jest związany z branżą marketingową i chce zdobyć najświeższą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. Forum Marketingu Zintegrowanego zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia. Prelekcje są utrzymane w modelu „Marketerzy dla Marketerów”. Oznacza to, że uczestnicy mogą spodziewać się rzetelnych informacji przekazanych w swobodnej atmosferze.

Program FMZ

Pierwszy dzień FMZ to praktyczne case studies, dzięki którym uczestnicy poznają etapy powstania odnoszących sukcesy kampanii 360. Wystąpią m.in.: Maciej Sienkowski i Radosław Smorga (pracowali nad głośną kampanią OLX „W internecie bądź sobą”), Marta Stasiak i Emilia Kostka (case study Nestle Professional), Bartosz Binczewski i Michał Pronobis-Proński (to oni wykorzystali ASMR w reklamach IKEA) czy Michał Arament i Adam Zdeb (case study PepsiCo).

Drugi dzień to prelekcje o nadchodzących trendach. Uczestnicy usłyszą m.in. o:

• marketingu zintegrowanym w czasach eco (prelegentka: Anna Zielińska-Wolfigiel z Pracowni Gier Szkoleniowych),

• oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych (prelegent: Wojciech Przybylski z Fundacji Res Publica),

• voice commerce (prelegentka: Katarzyna Dorsey z Yosh.AI).

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie FMZ.

O organizatorze

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, stąd szczególna troska o wysoki poziom merytoryczny konferencji. Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Przewodnicząca - Weronika Szwarc-Bronikowska (Media People), Agnieszka Stelmaszczyk (Feno), Renata Goss-Nowak (Poczta Polska), Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words), Katarzyna Rączka (Danfonss Poland), Magdalena Czaja (coach), dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Marcin Drzewiecki (Iron Mountain Polska sp. z o.o.), Paweł Antkowiak (Albedo Marketing) i Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF).

Jak zdobyć bilet na 11. Forum Marketingu Zintegrowanego?

Bilety na Forum dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Do 6 września można je nabyć w promocyjnej cenie. Opłata za bilet obejmuje uczestnictwo w obu dniach konferencji, przerwy kawowe i lunch, materiały konferencyjne oraz e-book podsumowujący wydarzenie.

Partnerzy wydarzenia

Partnerami głównymi FMZ są Poczta Polska i Content House. Konferencję wspierają także: Albedo, Pracownia Gier Szkoleniowych, Wedo oraz Cora Law Grzybowski & Pilc.

Patronat medialny nad Forum Marketingu Zintegrowanego objęła redakcja My Company Polska.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?