Handel

Empik jak Amazon i Allegro. Nowy model biznesowy oparty na subskrypcjach

fot. materiały prasowe

Grupa Empik wprowadził usługę subskrypcyjną w Polsce. To Empik Premium, który zapewni klientom nie tylko niższe ceny, ale także dodatkowy pakiet benefitów.

Uczestnik Empik Premium będzie korzystał ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży, a dodatkowo otrzyma do 3 proc. zwrotu środków na swoje konto w Empik.com. Posiadanie konta oznacza także darmową dostawę, w tym również kurierem. Pakiet kulturalny w Empik Premium to dostęp do biletów na koncerty i wydarzenia, 20 proc. zniżki do kin Helios czy pakiet audiobooków i ebooków za 0 zł.

Koszt abonamentu to 6,67 zł miesięcznie przy zakupie usługi na 12 miesięcy.

 - Oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze. Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego – niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych - mówi Piotr Frankowski, szef Empik Premium.

W skład listy benefitów, które oferuje usługa Empik Premium, wchodzi stała 15 proc. zniżka w salonach Empik. Klienci zapłacą mniej za książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku. To także do 20 proc. specjalnej zniżki w Empik.com na setki tysięcy produktów oznaczonych etykietą Premium – oprócz oferty dostępnej stacjonarnie, rabatowane będą również niemal wszystkie kategorie sklepu internetowego: Zdrowie i uroda, Zabawki, Dom i ogród, Elektronika. Dodatkowo klienci otrzymają do 3 proc. zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com. Nawet do 600 złotych rocznie.

Klienci Empik Premium zyskują także darmową dostawę nie tylko do punktów odbioru, ale również kurierem przy zakupach powyżej 40 zł.

- Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku – czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje - dodaje Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?