Motoryzacja

Rozstanie Krotoskiego i Cichego. Powstaje nowy podmiot w branży moto

fot. materiały prasowe

 

Grupa Krotoski to nowy podmiot na rynku moto, który powstał na bazie znanej marki Krotoski i Cichy. Na czele zarządu stanęli Maciej Foczpański oraz Piotr Wnękowski.

Grupa Krotoski to marka, która powstała po rozstaniu współwłaścicieli największego dealera samochodowego Roberta Krotoskiego i Mirosława Cichego. Korzystając z ponad 30 lat tradycji i doświadczenia, zespół Roberta Krotoskiego, na czele z nowym zarządem, wkracza na nowe tory.

Grupa Krotoski-Cichy od lat utrzymywała się na pierwszym miejscu w rankingu Top 50 dealerów samochodów. 30 lipca br. doszło do podziału Grupy Krotoski-Cichy. Po ponad 30 latach właściciele Grupy zdecydowali, że chcą rozwijać się osobno. Powodem podjętej decyzji były rozbieżne plany dotyczące rozwoju Grupy. Obecnie w skład Grupy Krotoski wchodzi 12 salonów aut marek Volkswagen, Skoda, Audi oraz Porsche. Po podziale Grupa Krotoski będzie plasować się w Top 5 rankingu, jednak zarząd nie zamierza na tym poprzestawać. Wraz z dalszym rozwojem Grupa planuje celować w coraz wyższe miejsca rankingu.

Zespół nowej marki liczy 800 osób. Firma chce doprowadzić do podniesienia jakości obsługi klienta oraz rozwinąć ofertę z obecnie 400 samochodów. Drugim filarem Grupy Krotoski będą auta sportowe. W ostatnim czasie został otwarty salon Porsche Centrum Łódź, a w dwóch lokalizacjach w Polsce powstaną autoryzowane salony Audi Sport: mowa o Audi Centrum Łódź oraz Audi Radzymińska w Warszawie. Warto również zaznaczyć, że samochody Audi RS będą sprzedawane jedynie w 10 lokalizacjach w Polsce – w tym 2 z tych lokalizacji należeć będą do Grupy Krotoski.

Grupa Krotoski zamierza również rozwijać się w zakresie sprzedaży i serwisu aut elektrycznych. Obejmuje to nie tylko zwiększenie oferty samochodów elektrycznych, ale również rozwój infrastruktury oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi tych aut. Do końca roku 2020 wszystkie salony będą w pełni gotowe do kompleksowej obsługi samochodów elektrycznych. Plany obejmują również zwiększenie wolumenu sprzedaży aut elektrycznych do 35 proc. do 2025 roku.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty