Handel

Nowy wymiar komunikacji w sklepach

W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne - Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketach.

Nowoczesne ekrany Digital Signage stanowią uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników informacji. Umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie jej do potrzeb naszej sieci, danego regionu czy nawet pojedynczego marketu Kaufland. Wyświetlane elementy są dostosowywane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą sieci oraz obejrzeć najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu rozlokowanych jest kilkanaście kolejnych ekranów przybliżających ofertę pobliskich regałów, zaś opuszczając market, kupujący znajdą wyświetlacz z ofertą na nadchodzący tydzień.

- Ekrany Digital Signage otwierają przed naszą firmą zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientami. Dzięki nim nie tylko możemy dopasować informacje do danego marketu, ale też do konkretnego miejsca w sklepie, w którym wyświetlacz zostanie zamontowany. Nowe rozwiązanie gwarantuje nam atrakcyjną wizualnie, a także - co dla nas szczególnie ważne - przyjazną dla środowiska formę – komentuje Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Ekrany są wdrażane po pozytywnym zakończeniu testów. Pierwsze z nich zostały zamontowane na przełomie sierpnia i września 2018 r. w dwóch pilotażowych sklepach w Zabrzu i Tarnowie. W tej chwili ekrany są już dostępne w ponad 40 sklepach sieci Kaufland, w tym we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą. 

- Do końca roku planujemy wdrożyć to rozwiązanie w kolejnych naszych lokalizacjach – dodaje Justyna Przybylska.

Aktualnie to rozwiązanie dostępne jest w następujących placówkach:

1.              Będzin, ul. 11 Listopada

2.              Biała Podlaska, al. Jana Pawła II

3.              Białystok, ul. Bohaterów Monte Cassino

4.              Bielsko Biała, al. Generała Andersa

5.              Chojnice, ul. Obrońców Chojnic

6.              Cieszyn, ul. Liburnia

7.              Gdynia, ul. Unruga

8.              Gliwice, ul. Pszczyńska

9.              Głogów, ul. Generała Józefa Bema

10.           Grudziądz, ul. Piłsudskiego

11.           Hajnówka, ul. Stefana Batorego

12.           Jabłonna, ul. Zegrzyńska

13.           Jarosław, ul. Przemysłowa

14.           Konin, ul. Spółdzielców

15.           Kraków, ul. Bratysławska

16.           Kwidzyn, ul. Krótka

17.           Legnica, ul. Iwaszkiewicza

18.           Lubin, ul. Zwierzyckiego

19.           Lublin Bronowice, ul. Droga Męczenników Majdanka

20.           Łomża, al. Józefa Piłsudskiego

21.           Myślenice, ul. Juliusza Słowackiego

22.           Nowy Sącz, ul. Bulwar Narwiku

23.           Opoczno, ul. Dworcowa

24.           Piaseczno, ul. Okulickiego

25.           Piekary Śląskie, ul. Bytomska

26.           Płock, ul. Gałczyńskiego

27.           Racibórz, ul. Podwale

28.           Siemianowice Śląskie, ul. Jana Kapicy 

29.           Sieradz, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej

30.           Sosnowiec, al. Józefa Mireckiego 

31.           Stare Stawy, ul. Królowej Jadwigi

32.           Tarnów, ul. Lwowska

33.           Tczew, ul. Kwiatowa

34.           Tomaszów Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 

35.           Wałbrzych, ul. Długa

36.           Wejherowo, ul. Staromłyńska

37.           Włocławek, ul. Kilińskiego

38.           Wołomin, ul. Wileńska

39.           Wrocław, ul. Jana Długosza

40.           Zabrze, al. Korfantego 

41.           Żary, ul. Przeładunkowa 

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty