Materiał Partnera

BeYOURSeLF, czyli biuro do zadań specjalnych

fot. materiały prasowe

Wyobraź sobie, że twoja firma otwiera się na nowe możliwości biznesowe i podejmuje się realizacji ciekawego projektu.  Potrzebujesz nagle przestrzeni do pracy dla 20, 30 albo nawet 40 dodatkowych pracowników. Może się też zdarzyć, że wasze aktualne biuro wymaga remontu, albo opóźnia się fit out nowego biura i przez kilka miesięcy nie macie, gdzie pracować. Zapomnij o poszukiwaniach na ostatnią chwilę i aranżowaniu na tymczasowe biuro wynajętego domu czy mieszkania. Nastała era biur hybrydowych, gdzie oprócz elastycznych warunków najmu, otrzymasz ciekawy design, komfort i możliwość rozwoju w cenie. 

Biura hybrydowe jak np. BeYOURSeLF stworzone przez Adgar Poland to połączenie zalet rozwiązań co-workingowych z potrzebą posiadania własnej, wydzielonej przestrzeni. Pracownicy w tym przypadku mogą bez przeszkód korzystać z przestrzeni wspólnych, by zorganizować spotkanie lub zjeść posiłek, a później mogą się już przenieść do wydzielonej na wyłączność części biurowej. A co najważniejsze, przygotowanie ani zarządzanie żadną z tych przestrzeni nie wymaga zaangażowania czasowego, bo o wszystko zadbał już inwestor, który od 20 lat rozwija portfolio swoich budynków biurowych w stolicy, co przełożyło się na doskonałą znajomość potrzeb firm i pracowników. 

– Po ogromnym sukcesie co-creatingu Brain Embassy zrozumieliśmy, że do zbudowania pełnego wachlarza oferty przestrzeni biurowych przydałby nam się jeszcze jeden produkt. Tradycyjne przestrzenie biurowe Adgar z bogatą infrastrukturą od lat zaspokajają potrzeby korporacji. Brain Embassy stworzyliśmy z myślą o freelancerach, małych i średnich przedsiębiorstwach, niewielkich zespołach projektowych, ale goszcząc ich zauważyliśmy, że jest jeszcze grupa użytkowników „pomiędzy”. To dla nich wykreowaliśmy BeYOURSeLF łączące najlepsze cechy tradycyjnych biur i co-workingowów, mieszczące od 10 do 50 pracowników – wyjaśnia Monika Szelenberger, Leasing and Asset Manager w Adgar Poland.

Od Brain Embassy zapożyczony został obsypany nagrodami unikalny i funkcjonalny design, użytkownicy BeYOURSeLF mają zresztą pełen dostęp do tego co-workingu oraz organizowanych tam wydarzeń i szkoleń. Inwestor wyposażył biura w BeYOURSeLF w wysokim standardzie „pod klucz”, co oznacza doskonałe rozwiązanie dla firm, których zaskoczyła konieczność poszukiwania biura od zaraz. Z dnia na dzień, na podstawie bardzo prostej umowy z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia oraz bez konieczności uiszczania kaucji, można wprowadzić się do tymczasowego biura. 

– Jednym z naszych pierwszych klientów została firma, którą ekipa wykończeniowa zaskoczyła informacją, że będą mogli do swojego biura wprowadzić się dopiero za pół roku. W normalnej sytuacji oznaczałoby to mnóstwo stresu, utrudnione funkcjonowanie, dodatkowe inwestycje finansowe. W BeYOURSeLF mogli rozpocząć pracę od zaraz, w bardzo komfortowych warunkach, w biurze w pełni wyposażonym, gdzie wszystkie opłaty zawarte są na jednej fakturze.  

– Wiele firm obecnie szuka elastycznych rozwiązań biurowych dla swoich pracowników. Jest to związane nie tylko z dynamiczną ekspansją czy projektami dodatkowymi, ale także ze zmianami w samej organizacji pracy – mówi Katarzyna Tasarek-Skrok MRICS Associate Director w firmie doradczej Colliers. Słowa takie, jak „agile” czy „flexibile working” weszły już na stałe do słownika każdego dyrektora administracyjnego czy office managera, podkreśliła.

– Jeden z naszych klientów zdecydował się na zawarcie umowy z BeYOURSeLF, ponieważ oferujemy cenę uzależnioną od aktualnej liczby pracowników. W przypadku projektów, które są rozwijane dynamicznie, ma to wielkie znaczenie – mówi Monika Szelenberger. 

Rozwiązania najmu hybrydowego zdecydowanie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości biura hybrydowe będą dostępne w każdej dzielnicy Warszawy, a także w każdym dużym mieście w Polsce – podkreśliła Katarzyna Tasarek-Skrok z Colliers. 

– Chcemy, by koncept BeYOURSeLF pomagał firmom się rozwijać i szybko reagować na dynamiczne zmiany jakim podlega rynek pracy, nieruchomości i cała gospodarka – podsumowuje Monika Szelenberger. 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?