Nowe Technologie

Inteligentne ekrany, czyli być o krok dalej

fot. materiały prasowe

Idziesz do sklepu i widzisz na dużym ekranie nowe promocje. Dokładnie na te produkty, nad którymi kupnem się zastanawiałeś. Przypadek? Nie, przyszłość!

W kręgach marketingowców coraz częściej mówi się o terminie digital signage. W wielkim skrócie jest to system centralnie zarządzanych monitorów informacyjnych, które mogą pełnić rozmaite funkcje – m.in. zwykłego nośnika reklamowego, ale także i bardziej wyspecjalizowanego narzędzia do profilowania oferty sklepu lub lokalu usługowego.

– Systemy Digital Signage pozwalają personalizować ofertę, w zależności od wielu czynników mających wpływ na wybór konsumentów. W odróżnieniu od plakatów czy ulotek, dzięki takim systemom mamy możliwość znacznie ciekawszej prezentacji oferty handlowej, która przykuje uwagę klienta – mówi Jacek Spychała, CCO w firmie Take&GO. 

Take&GO dziś może być dla wielu niczym niemówiącym sformułowaniem. Już niebawem to się zmieni, bo w te wakacje w Poznaniu firma uruchamia najbardziej nowoczesny sklep w Polsce. To nasza, polska, odpowiedź na rewolucyjny sklep Amazon Go z USA.

– Take&GO to kolejny krok w kierunku klientów, którzy chcą dzisiaj robić zakupy szybko i wygodnie, a do tego kupują coraz bardziej świadomie, patrząc np. na etykiety i skład produktów – dodaje Spychała.

Sklep będzie działał przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (także w niedziele niehandlowe). Wejście do niego będzie możliwe wyłącznie dzięki aplikacji mobilnej. W sklepie nie będzie kolejek (bo proces płatności będzie automatyczny). Znajdą się w nim również liczne ekrany. – Dzisiaj niezwykle ważna jest personalizacja oferty i dostosowanie jej pod klientów i wydarzenia. Przykładowo, kiedy w dany dzień rozgrywany będzie mecz reprezentacji Polski w piłce nożnej, na nośnikach wyświetlane będą informacje o promocjach na przekąski i produkty, które chętnie kupujemy na takie wydarzenia. Inaczej może być również wyświetlony komunikat względem wieku czy płci i wielu innych czynników – wylicza Jacek Spychała.

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty