Wydarzenia

Ruszyły zapisy na Imagination Day 2019

fot. materiały prasowe

Wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu.

Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Imagination Day to największe wydarzenie branży kreatywnej w Polsce. Skierowane do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowane osoby z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:

• Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York

• Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki,

• Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan,

• Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt 

• Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn

• Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania

Tylko do 14 sierpnia obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona.

Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. My Company Polska jest patronem medialnym konferencji.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?