Handel

Modivo przejdzie do offline. Nowy koncept CCC uruchomi sklep stacjonarny [TYLKO U NAS]

fot. materiały prasowe

Firma CCC, właściciel sklepu internetowego Modivo szykuje otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego – dowiedział się portal mycompanypolska.pl. Sklep online wystartował dopiero w czerwcu br.

Nasze informacje skomentował Marcin Grzymkowski, prezes zarządu eobuwie.pl. - Przymierzamy się do uruchomienia salonu stacjonarnego Modivo, ale nie deklarujemy jeszcze harmonogramu ani lokalizacji - powiedział.

Firma w tym momencie nie zdradza żadnych szczegółów na temat potencjalnego otwarcia. Nie wiadomo, czy stacjonarne Modivo będzie przypominało już istniejące sklepy eobuwie.pl.

- Prace pilotażowe nad Modivo prowadzimy już w Polsce, Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Modivo jest platformą e-commerce skierowaną do klientów zainteresowanych modą segmentu premium, opartą o sprawdzoną obsługę klienta i logistykę eobuwie.pl - deklaruje Marcin Grzymkowski, prezes zarządu eobuwie.pl.   

Przypomnijmy, Modivo zostało udostępnione klientom w czerwcu br. To pierwszy w historii CCC i eobuwie.pl sklep internetowy z ofertą odzieży, obuwia i akcesoriów w segmencie premium. Oprócz Polski sklep zadebiutował w Czechach.

W ostatnich tygodniach CCC uruchomiło także w pełnej funkcjonalności własny sklep internetowy – ccc.eu. Klienci mogą w nim zamawiać produkty z dostawą do sklepów. Jak zadeklarował COO w firmie CCC, Jakub Jasiński, w ciągu zaledwie kilku dni klienci złożyli ponad 5 tys. zamówień o wartości miliona złotych.

Jak wówczas zadeklarowano, do końca I kwartału 2020 roku CCC uruchomi sklep online na 5 kolejnych rynkach, na których już działa.

W czerwcu CCC zanotowało skonsolidowane przychody na poziomie 621 mln złotych. Oznacza to wzrost aż o 60 proc. w porównaniu do minionego roku. Od początku roku przychody spółki wzrosły o 37 proc. do 1,9 mld złotych. Eobuwie.pl ze sprzedaży stacjonarnej od początku roku osiągnęła przychody 32,5 mln złotych. 

Jeśli chodzi o sprzedaż przez internet, w czerwcu cała grupa wygenerowała przychody w wysokości 107 mln złotych (w tym eobuwie.pl - 99,7 mln złotych). Od początku roku sprzedaż wyniosła 641 mln złotych, co oznacza wzrost o 60 proc.

Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC na koniec drugiego kwartału 2019 r. wynosiła ponad 703 tys. m⊃2; i liczyła ponad 1200 sklepów, w tym ponad połowę za granicą. Grupa CCC obecna była łącznie w 26 krajach (20 offline i 15 online).

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?