Wydarzenia

Konferencja Digital Adventure 4: Potencjał sportu i e-sportu w marketingu

fot. materiały prasowe

 

Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, adidas, Sport.pl, T-mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest – kierowca wyścigowy. Na konferencji  wystąpią również praktycy świata mediów z zespołu Resolution wspierający m.in. producenta i wydawcę gier komputerowych Activision (Call of Duty, Crash Bandicoot, Sekiro).

 

Branża e-sportu w Polsce jest warta 47 mln PLN. To co raz większa siła nabywcza atrakcyjnych grup docelowych oraz alternatywne kanały dotarcia do potencjalnych klientów. Anna Elwart, Managing Director Resolution: „Inwestycje w reklamę wymagają szerokiego spojrzenia również na te trendy, które z pozoru nie dotyczą naszych brandów. Na konferencji  będziemy rozmawiać o sporcie i e-sporcie, aby sprawnie poruszać się i decydować o tym w co inwestować i dowiedzieć się  kiedy warto odpuścić lub odłożyć projekt na później”.

 

10 lipca wspólnie z naszymi prelegentami poszukamy odpowiedzi na pytania:

- co CMO musi wiedzieć o e-sporcie?

- jak wybrać dyscyplinę i dlaczego warto inwestować we wschodzące gwiazdy?

- jak najlepiej zmonetyzować inwestycje w szeroko rozumiany sport? 

 

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty