Materiał Partnera

National Sales Congress już we wrześniu

fot. materiały prasowe

 

Trzecia odsłona National Sales Congress – Mistrzowskie Strategie Sprzedaży, wydarzenia dedykowanego specjalistom i managerom sprzedaży odbędzie się 26 września na PGE Narodowym. NSC to przede wszystkim wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków oraz duży zastrzyk motywacji od wybitnych mówców i mistrzów sportu. Całości wydarzenia przyświeca idea dążenia do mistrzostwa, które w każdej dziedzinie wymaga wypracowania zestawu podobnych cech i zachowań. 

W bloku motywacji wystąpią Jacek Walkiewicz - psycholog i jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców, oraz Karol Bielecki - legenda polskiej piłki ręcznej, uczestnik Igrzysk Olimpijskich, wicemistrz świata. 

Motywacja to tylko jeden z wielu aspektów National Sales Congress, na który składa się łącznie pięć bloków wydarzeń. 

Kongres sprzedażowy tworzy 8 tematów z zakresu social sellingu, skalowania sprzedaży B2B, cold callingu, sposobów komunikacji z klientem. Wśród prelegentów między innymi: Nikolay Kirov - wykładowca na studiach MBA, doradca w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju,  Marek Skała – trener warsztatowy, który od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów, Olga Kozierowska - bizneswoman, dziennikarka, działaczka społeczna, trenerka i mentorka. Założycielka pierwszej w Polsce organizacji działającej na rzecz przedsiębiorczości kobiet.

Drugą ścieżkę National Sales Congress stanowi Kongres Managerów – program poświęcony zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi. W gronie prelegentów doświadczeni praktycy: Bogdan Sosnowski, który 11 lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.), Radosław Żemło - dyrektor sprzedaży w Grupie Pracuj, Natalia Bogdan - założycielka międzynarodowej firmy rekrutacyjnej Jobhouse, Zbigniew Wierzchołowski – dyrektor Departamentu Sprzedaży Regionalnej i SME W Ringier Axel Springer Polska i Barbara Piasek - seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym.

Nowością podczas jesiennej edycji Kongresu będzie debata NSC Best Practices, wieńcząca program „The Best Sales Director”, który jest przeznaczony dla charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży oraz właścicieli firm, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży - jak sprawdzają się w praktyce, relacji marketing - sprzedaż, rozwiązywaniu spornych kwestii na linii handlowiec - manager/ dyrektor.

Podczas wydarzenia nie zabraknie treningu umiejętności praktycznych. Warsztaty networkingowe z budowania efektywnej sieci kontaktów poprowadzi Artur Sójka - praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji.

Uczestnicy National Sales Congress będą mieli również okazję przetestować w praktyce zasadę “6 stopni oddalenia”. Nad tym, aby nawiązywanie nowych, cennych relacji biznesowych przebiegało efektywnie, będzie czuwał moderator - Grzegorz Turniak wraz z Akademii Rekomendacji.

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce oraz Kirov Strategic Negotiators - wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingowa specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych,. 

Pełna agenda dostępna na stronie Kongresu

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?