Wydarzenia

PISMO JAK OSOBOWOŚĆ

Co Twój charakter pisma mówi o Twojej osobowości? Możesz to sprawdzić dzięki marce artykułów piśmienniczych Schneider i jej nowej akcji „Litery i charaktery”, która wystartowała 6 maja i potrwa do końca września.

 

W ramach akcji przeprowadzany jest test psychologiczny, oparty na analizie próbek odręcznego pisma. Pozwoli on marce Schneider zbadać zagadnienie dotyczące tego, co charakter pisma mówi o typach osobowości Polaków. Wystarczy wejść na stronę literyicharaktery.pl, przepisać określone zdanie na kartkę, zrobić zdjęcie lub skan przepisanego zdania i wysłać zgłoszenie.

Ekspert z dziedziny grafologii analizuje każde zgłoszenie i określa jaki typ osobowości najbardziej pasuje do przesłanego charakteru pisma. Każdy profil osobowościowy jest opisany oraz skorelowany z wybranym produktem marki Schneider. Wynikiem można podzielić się na swoich social mediach.

Podstawą kampanii jest grafologia. Jest to dziedzina wiedzy, która zajmuje się rozpoznawaniem cech osobowości na podstawie charakteru pisma. Stosowana jest między innymi w procesach rekrutacji, psychologii, a czasem także w kryminalistyce. Unikalność charakteru pisma każdego człowieka może być porównywalna z unikalnością odcisku palca.

Analizując pismo pod kątem sposobu łączenia lub pochylenia liter, czy też odległości między literami, grafolodzy są w stanie stwierdzić, w jakim stopniu dana osoba potrafi się koncentrować, jak jest stabilna emocjonalnie lub czy dobrze radzi sobie ze stresem. Organizatorem akcji jest firma Schneider – niemiecki producent artykułów piśmienniczych będący na rynku już ponad 80 lat oraz wyłączny dystrybutor jej produktów na terenie Polski – firma PBS Connect Polska.

 

Więcej na literyicharaktery.pl

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty