TEMAT NUMERU

Abstra filmiki, sprzedaż, wyniki

fot. Filip Miller

Kiedyś wystarczył nam pomysł i od razu braliśmy się do roboty. Teraz mamy castingi, rekrutację, scenarzystów, aktorów. To prawdziwa fabryka treści wideo. Nasz nieoficjalny slogan to: Abstra: filmiki, sprzedaż, wyniki – śmieją się Rafał Masny i Olek Wandzel, członkowie zarządu Abstra.

Zaczynaliście od krótkiej parodii życia gimnazjalistów. Dziś macie 15 kanałów i 90 osób w ekipie. Wiedzieliście, że to wyjdzie aż tak poważnie?

Rafał Masny: Wiedzieliśmy, że w internecie można na tym zarobić, a w USA ludzie nie dość, że zarabiają, to jeszcze stają się popularni. 

 

 

 

 

 

 

Pełna wersja artykułu jest dostępna dla subskrybentów. Aby uzyskać dostęp do artykułu należy się zarejestrować/zalogować a potem zakupić subskrypcje. Zobacz Cennik treści i serwisów płatnych.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?