Wydarzenia

Re:Growth: Między innowacją a efektywnością

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Już 5-6 czerwca w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji. 13. edycja Forum IAB upłynie pod hasłem „Re:Growth. Między innowacją a efektywnością”.

Forum IAB to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży marketingu. Tegoroczna edycja zgromadzi blisko 1300 przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych, którzy wspólnie dyskutować będą o tym, jak rosnąć - w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych czy organizacji.

„Wzrostu poszukują dziś wszystkie organizacje. To on stał się miarą sukcesu. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym coraz trudniej go jednak osiągnąć, co kieruje jeszcze większą uwagę firm na marketing. Naszym celem jest zapoznanie uczestników z konkretnymi rozwiązaniami i praktyczną wiedzą o tym, jak budować wielowymiarowy wzrost dla swoich organizacji. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, szybko zmieniającego się otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. 

Więcej na https://forumiab.pl/

Nr 5 (44) MAJ 2019
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Czy przenieść firmę za granicę

Dobre auto na niskie raty