Wydarzenia

Re:Growth: Między innowacją a efektywnością

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Już 5-6 czerwca w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji. 13. edycja Forum IAB upłynie pod hasłem „Re:Growth. Między innowacją a efektywnością”.

Forum IAB to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży marketingu. Tegoroczna edycja zgromadzi blisko 1300 przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych, którzy wspólnie dyskutować będą o tym, jak rosnąć - w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych czy organizacji.

„Wzrostu poszukują dziś wszystkie organizacje. To on stał się miarą sukcesu. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym coraz trudniej go jednak osiągnąć, co kieruje jeszcze większą uwagę firm na marketing. Naszym celem jest zapoznanie uczestników z konkretnymi rozwiązaniami i praktyczną wiedzą o tym, jak budować wielowymiarowy wzrost dla swoich organizacji. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, szybko zmieniającego się otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. 

Więcej na https://forumiab.pl/

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty