Wydarzenia

Zespół kolorowych skarpetek

Fot. Materiały prasowe

21 marca 2019 roku w Światowy Dzień Zespołu Downa, Digital Resolution wraz ze swoimi partnerami ze świata marketingu i mediów zorganizował kampanię, w której edukuje Polaków na temat zespołu Downa. 

Spot przygotowany specjalnie na potrzeby kampanii pokazuje, że osoby z wadą genetyczną praktycznie niczym się nie różnią od osób zupełnie zdrowych. Tak samo mają pasje, marzenia, hobby. Potrafią być szczęśliwie mimo braku akceptacji, z którą nie raz mają do czynienia ze strony innych osób. Clue kampanii to pokazanie, że osoby z zespołem Downa pragną akceptacji, szacunku i tolerancji. Dlatego też 21 marca 2019 roku załóżcie kolorowe skarpetki, zróbcie zdjęcie, udostępnijcie w social mediach oznaczając hastagiem #zespolkolorowychskarpetek. Ciekawe ilu Nas będzie? 

 

Dowiedz się więcej na stronie:

www.zespolkolorowychskarpetek.pl

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty