Marketing

Nowe możliwości dla branży retail

W jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL, która odbędzie się 5 marca w Warszawie.

Program konferencji podzielony został na pięć bloków tematycznych, w których kolejno prelegenci będą mówić o tym, jak budować sklepy przyszłości, jak definiować insighty konsumenckie oraz intencje zakupowe, jak pozyskaną wiedzę o zachowaniach w świecie offline przełożyć na efektywną kampanię online oraz jak mierzyć koszt wizyty w sklepie (CPViS). Podczas wydarzenia zarządzający markami FMCG poznają nowe narzędzia do badania konsumentów, które pozwalają na ich lepszą segmentację na bazie realnych zachowań. Wszystko to w oparciu o case studies z polskiego rynku.

– Gwałtowny rozwój technologii sprawia, że jesteśmy w stanie coraz bardziej precyzyjnie określić efekt biznesowych działań w różnych kanałach komunikacji. Dotychczas jednak wyraźnie rozdzielano działania w internecie od świata offline. Kanały online wykorzystywane były do działań wizerunkowych lub sprzedaży e-commerce w oparciu o strony www. Pokażemy, że w rzeczywistości jest inaczej i jak marki, którym zależy na wizytach w ich sklepach w centrach handlowych, mogą wykorzystać niezagospodarowany dotychczas potencjał – mówi Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer, [m]spark, akcelerator rozwiązań MARTECH, GroupM, przedstawiciel Rady Programowej IAB HowTo.

W gronie prelegentów wydarzenia znajdą się zarówno przedstawiciele branży retail, jak i eksperci marketingu online, m.in. Michał Opacki (Żabka), Bartek Sobczak (Empik Group), Adam Nowak (IKEA), Dominika Kosińska (T-Mobile), Cezary Rogulski, Jan Krzyżanowski (OLX), Tomasz Szulkowski, Alicja Cybulska (Havas Media Group), Jakub Dębiński (Media Impact), Krzysztof Łuczak (Proxi Cloud), Carsten Frien (ROQ.AD), Tomasz Fochtman (Wavemaker).

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/retail/.

Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Czy przenieść firmę za granicę

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

25 najlepszych polskich startupów

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?