Marketing

Wielkie święto e-mail marketingu: VII edycja konferencji M@il My Day

Fot. Materiały prasowe

10 i 11 kwietnia po raz kolejny będziemy świadkami wydarzenia, które skupia elitę polskiego świata marketingu. Mowa o siódmej już edycji konferencji M@il My Day, organizowanej przez firmę FreshMail. Wydarzenie to w efektywny sposób łączy inspirację, wiedzę oraz networking.

Pierwszy dzień przebiegnie pod znakiem prelekcji, podczas których najświeższymi informacjami marketingowymi podzielą się tacy eksperci, jak m.in: Paweł Sala (FreshMail), Kamil Kozieł (PrezART), Artur Jabłoński (Digitalk) czy Michał Sadowski (Brand24). Tradycyjnie pierwszy dzień będzie też okazją do luźnego networkingu, nawiązania kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń podczas after party.

Drugi dzień wydarzenia to prawdziwy marketingowy poligon składający się z 15 praktycznych warsztatów, prowadzonych przez doświadczonych ekspertów. Uczestnicy zostaną przeszkoleni m.in. ze strategii e-mail marketingowej, Facebook Ads, content marketingu, Google Analytics czy Google Ads.

Agendę konferencji można sprawdzić na stronie: https://mailmyday.pl/. Do końca stycznia bilety można kupić w promocyjnych cenach.

 Miesięcznik „My Company Polska
PRENUMERATA

Moim zdaniem

Najczęściej czytane

Cztery sposoby na podatki

Boom na drony

Czy przenieść firmę za granicę

Kto zyska na ozusowaniu umów zleceń?

Dobre auto na niskie raty